X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1394, 20:14
کد خبر: 13518
خبرنگار: niloofar
نظرات: 3

دلیلی ندارد در رسانه ها به مربی پاسخ بدهم

گردان:به دلیل سرماخوردگی بازی برابر راه آهن را از دست دادم

گردان:به دلیل سرماخوردگی بازی برابر راه آهن را از دست دادم گردان:به دلیل سرماخوردگی بازی برابر راه آهن را از دست دادم
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت:الان وقت حرف زدن از جدایی نیست.
شهاب گردان در گفت و گو با کاپ، درباره شرایط خود اظهارداشت: پس از بازی هفته سیزدهم چند روز تعطیل بودیم و توانستیم به دیدن خانواده هایمان برویم. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه اکنون دچار سرماخوردگی شدیدی شده ام. آنفلوآنزا گرفتم و خانه نشین شدم البته دکتر گفت که آنفلوآنزا معمولی است و جای نگرانی نیست. به همین خاطر نتوانستم تیم را برای بازی با راه آهن همراهی کنم و در لیست 18 نفره قرار بگیرم.

وی درباره اینکه استیماچ امروز در نشست خبری اظهار داشت که انتخاب شماره یک او رحمان احمدی است عنوان کرد: به هرحال نظر شخصی اوست و به سلیقه اش برمی گردد.من به تصمیمات کادر فنی احترام می گذارم و هیچ اعتراضی ندارم.هر چند استیماچ این حرفی را که زده تا امروز هم نشان داده است.

دروازه بان سپاهان خاطرنشان کرد:در کل اعتقاد دارم در باشگاه بزرگی مثل سپاهان خیلی حرف ها درون خانوادگی است.بنابراین دلیلی نمی بینم بخواهم در رسانه ها درباره مربیانم صحبت کنم و مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به پرسش که آیا تصمیم دارد از سپاهان جدا شود، خاطرنشان کرد: الان وقت حرف زدن از جدایی نیست.تیم بازی های حساسی در پیش دارد و باید در آرامش کارش را ادامه بدهد.

گردان خاطرنشان کرد:مشکلی میان من و استیماچ وجود ندارد.او همین چند روز پیش به من گفت برای بازی های آسیا آماده باش.من هم امیدوارم بتوانم برای سپاهان موثر باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها