X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آذر 1394, 18:48
کد خبر: 13537
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 10

راه‌آهن به دنبال یک امتیاز بود

استیماچ: نمی‌توانم از تساوی خوشحال باشم

استیماچ: نمی‌توانم از تساوی خوشحال باشم استیماچ: نمی‌توانم از تساوی خوشحال باشم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این اولین بازی است که ما گلی نخوردیم اما درنهایت نمی‌توانم از تساوی خوشحال باشم چون ما به دنبال کسب هر 3 امتیاز بودیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، ایگور استیماچ پس از توقف تیمش برابر راه‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: از قبل هم می‌دانستیم که امروز بازی سختی برابر راه‌آهن خواهیم داشت. این تیم برای کسب یک امتیاز به اصفهان آمده بود و می‌دانستیم که در این بازی همه پشت توپ می‌ایستند.
وی افزود: می‌دانستیم که برای کسب موقعیت گلزنی باید صبر زیادی داشته باشیم. این اولین بازی است که ما گلی نخوردیم اما درنهایت نمی‌توانم از تساوی خوشحال باشم چون ما به دنبال کسب هر 3 امتیاز بودیم.
سرمربی سپاهان گفت: یکی از کسانی که در به دست آمدن این نتیجه موثر بود، ننزیچ دروازه‌بان راه‌آهن بود. بازی امروز نشان داد که پیشرفت کرده‌ایم اما هنوز جای کار بسیاری داریم.
استیماچ در مورد علت عصبانیت خود در پایان نیمه نخست اضافه کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما نمی‌توانم بگویم در این چند مسابقه که در سپاهان داشته‌ام از داوری‌ها راضی بوده‌ام. علت عصبانیت من حرکات اضافه حسین فاضلی با توپ بود و اینکه پاس نمی‌داد. بارها به بازیکنان تأکید کرده‌ام که حرکات بدون توپ خود را بیشتر کنند اما آنها در زمین به این موضوع توجهی نمی‌کنند.
وی در مورد غیبت مهدی شریفی در ترکیب 18 نفره تیمش گفت: چون می‌خواستیم محرم را از ابتدای بازی در اختیار داشته باشیم در استفاده از شریفی عجله نکردیم.
سرمربی سپاهان ادامه داد: جوانگرایی در یک تیم خوب است اما چیزهایی هست که نمی‌توانم به صراحت در مورد آنها صحبت کنم. ما از وضعیت بازیکنان جوان تیم رضایت داریم. البته جوانان تیم وقتی به خودباوری بیشتری برسند از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها