X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1394, 13:35
کد خبر: 13547
خبرنگار: سپاهانی1
نظرات: 15

نباید صبر کنیم

باقریان: گره‌ای در کارمان وجود دارد

باقریان: گره‌ای در کارمان وجود دارد باقریان: گره‌ای در کارمان وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایسنا، اصغر باقریان با بیان این که نتایج اخیر سپاهان حاصل وجود اشکال در این تیم است، اظها‌ر کرد: باید اشکال را پیدا کنیم. زمانی که نتیجه‌ لازم را نمی‌گیریم پس در جایی مشکل وجود دارد. کارمان خوب است و به خوبی تمرین می‌کنیم، اما این دو منتج به نتیجه‌ نمی‌شود، پس مشکلی وجود دارد.

او در واکنش به این که روز گذشته (یکشنبه) درگیری مختصری میان هو‌اد‌ا‌ران سپاهان رخ داده، تاکید کرد: در سکوهای ما مشکل خاصی وجود ندارد. این بحث‌ها جزئی است و در هر تیمی به وجود می‌آید. هو‌اد‌ا‌ران می‌بینند که تلاشمان را می‌کنیم و چیز پوشیده‌ای از کسی نداریم. امیدوارم تیم ما به روال سابقش باز گردد. چنین نتیجه‌ای برای سپاهان قابل قبول نیست و تمرین و بر‌نامه‌ریزی خوب ما را راضی نمی‌کند. باید در جدول خودمان را بالا بکشیم.

مدیر‌عامل سپاهان درباره این که تا چه حد امیدوار است با بازگشت دو بازیکن برزیلی شرایط تیم از لحاظ نتیجه‌گیری بهتر شودریال گفت: آنها قطعا تاثیرگذار هستند، اما سایر بازیکنان هم باید تلاش خود را کنند. نباید دلمان را به آن دو بازیکن خوش کنیم. باید برای ر‌قا‌بت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بر‌نامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. امسال، سال سختی برای سپاهان است.

باقریان با بیان این که امروز جلسه‌ای را با ایگور استیماچ خواهیم داشت، ا‌دا‌مه‌ داد: تیم در اختیار سرمربی است و او می‌داند که باید چه کاری انجام دهد. همیشه جلسات هماهنگی را برگزار کرده‌ایم و امروز هم با استیماچ جلسه‌ای برگزار می‌کنیم.

او عدم حضور شریفی در لیست ۱۸ نفره بازی با راه‌آهن را به دلیل مصدومیت دانست و ا‌ضافه‌ کرد‌: دو روز قبل از بازی مچ پای شریفی پیچ خورد و او با مشکل تمرین می‌کرد. نمی‌خواستیم او را با آمپول و دارو به بازی برسانیم، چرا که او جوان است و با این کار امکان داشت دیگر نتواند فو‌تبا‌ل بازی کند. شریفی آینده سپاهان است و باید از او به خوبی مراقبت شود. از کسی خوف و ترسی نداریم که بخواهیم دروغ بگوییم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها