X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1394, 14:32
کد خبر: 13551
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

نا امید نیستیم

خوروش: مصدومیت تنها دلیل غیبت شریفی مقابل راه آهن بود

خوروش: مصدومیت تنها دلیل غیبت شریفی مقابل راه آهن بود خوروش: مصدومیت تنها دلیل غیبت شریفی مقابل راه آهن بود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بر خلاف اینکه گفته می‌شود افت مهدی شریفی دلیل غیبت او در بازی روز گذشته سپاهان بود، این موضوع صحت ندارد و تنها دلیل این مسئله، مصدومیت شریفی بود.
رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط سپاهان بعد از تساوی مقابل راه‌آهن تهران و عملکرد تیم اصفهانی در این مسابقه اظهار داشت: تیم سپاهان در دیدار مقابل راه‌آهن بازی خوبی ارائه کرد و اگرچه در این مسابقه نتیجه دلخواه خود را کسب نکردیم اما ۷۸ درصد از بازی دست ما بود و هشت موقعیت گل را به خود اختصاص دادیم این در حالی است که راه‌آهن تنها یک موقعیت گل را به خود اختصاص داد.
وی افزود: بازیکنان ما در این مسابقه ۵۵۰ پاس دادند و در مقابل تیم حریف، ۱۴۰ پاس داد، تیم ما در این بازی و بازی‌های اخیر خود، مشکل گلزنی دارد که این موضوع نیز با اضافه شدن شیمبا برطرف می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره شایعه انگیزه پایین مهدی شریفی در مسابقات گذشته و اینکه آیا این موضوع، دلیل سکونشینی او در بازی گذشته تیم به شمار می‌رفت یا خیر، خاطرنشان کرد: شریفی دو روز قبل از اینکه تمرینات سپاهان برای این مسابقه به پایان برسد، دچار مصدومیت از ناحیه قوزک پا شده بود و به همین دلیل در مسابقه به میدان نرفت.
وی افزود: غیبت شریفی در مسابقه روز گذشته ربطی به عملکرد او طی مسابقات گذشته نداشت و او تنها به دلیل مصدومیت در این مسابقه به میدان نرفت.
خوروش با بیان اینکه تیم ما همچنان برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی امید دارد، اضافه کرد: ما ناامید نشده‌ایم و یک نیم‌فصل برای تیم ما فرصت باقی است و می‌توانیم در ادامه و با بهبود شرایط خود در کنار جذب بازیکن، اقدامات لازم را انجام دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها