X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آذر 1394, 12:44
کد خبر: 13615
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 16

بازی مان شبیه به هم است

استیماچ:پدیده و سپاهان در گلزنی ناموفق هستند

استیماچ:پدیده و سپاهان در گلزنی ناموفق هستند استیماچ:پدیده و سپاهان در گلزنی ناموفق هستند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پدیده اظهار داشت: ما دو تیم خوب هستیم که فردا در برابر هم قرار می گیریم. پدیده و سپاهان هر دو تیم خوبی هستند. شبیه هم بازی می کنند. ولی در مساله گلزنی ناموفق عمل می کنند.

وی درباره غایبان بازی فردا گفت: حبیب گردانی و عبدالله کرمی محرومان ما هستند. محمد علی احمدی را اضافه کردیم که بازیکنی فعال نشان داده است و می تواند تاثیرگذار باشد. طی یک ماه گذشته با ما تمرینات خوبی داشته و خیلی هم موفق بوده وبرای همین جذبش کردیم.

سرمربی سپاهان درباره سایه محرم نویدکیا روی سپاهان گفت: اصلا استرسی از این بابت ندارم. به کار خود ایمان داریم. در چند بازی گذشته را اگر آنالیز کنید. می بینید که بازی های خوبی ارائه کردیم. موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. قطعا به موفقیت خواهیم رسید و روند گلزنی ما آغاز خواهد شد.

وی درباره برنامه سپاهان برای جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: از این بازی تا نیم فصل نقل و انتقالات دوبازی دیگر را هم داریم که این سه بازی در مجموع فرصت مناسبی است تا بازیکنان ما خود را به خوبی به کادر فنی نشان دهند. پس از آن برای لیست مازاد خود تصمیم گیری خواهیم کرد و لیست مازاد را به باشگاه معرفی می کنیم.

استیماچ در پایان درباره ستاره تیم سپاهان گفت: همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد. در این سه بازی باید خود را نشان دهند تا خطر حضور در لیست مازاد تهدیدشان نکند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها