X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آذر 1394, 12:47
کد خبر: 13616
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

از آماده سازی تیم امید ضربه خوردیم

مهاجری:مشکل اصلی ما بد شانسی است

مهاجری:مشکل اصلی ما بد شانسی است مهاجری:مشکل اصلی ما بد شانسی است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشحالم که بعد از چند هفته در مشهد بازی می کنیم. امیدوارم بدشانسی ها از تیم ما فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: آمار تیم ما چندان بد نیست. باید در کار دفاعی ساختار خودمان را درست کنیم. تیم را به لحاظ روحی و روانی آماده کرده ایم و مقابل سپاهان مشکل چندانی نخواهیم داشت و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. نتایج تیم ما قابل دفاع نیست ولی باید به داشته های خود هم نگاه کنیم. مشکل تیم ما در درجه اول بدشانسی است. امیدواریم این بدشانسی از تیم ما رخت بربندد.

سرمربی پدیده همچنین گفت: نباید فراموش کنیم مصدومان بسیار زیادی هم در تیم ما وجود دارند که خوشبختانه برای بازی با سپاهان ایگور پراهیچ به ترکیب تیم باز می گردد. در نهایت امیدوارم فردا بتوانیم موفق باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره دعوت دوباره مرادمند به تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: من هدفم از آن حرف این بود که هم تیم پدیده و هم تیم ملی امید بتوانند از توانایی های مرادمند استفاده کنند. متاسفانه اشکالاتی که در روند آماده سازی تیم امید وجود داشته باعث شده وقتی محمدحسین به تیم پدیده بر می گردد عضله هایش کاملا تحلیل می رود و این نشانگر روند اشتباهی است که در برخی جهات در تیم ملی وجود دارد.

مهاجری در پایان درباره پیوستن محسن بیات به تیمش اظهار داشت: بیات بازیکن باتجربه است و 16 سال در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را هم دارد ولی در حال حاضر شاید از آمادگی کامل به دور باشد و باید به او زمان دهیم تا او همان بازیکن سابق شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها