X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آذر 1394, 10:47
کد خبر: 13651
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 15

دو امتیاز دیگر از کف سپاهان رفت

یک اخراج ، یک پنالتی / تیم داوری پدیده شد!

یک اخراج ، یک پنالتی / تیم داوری پدیده شد! یک اخراج ، یک پنالتی / تیم داوری پدیده شد!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد روز گذشته و در جریان دیدار های هفته پانزدهم لیگ برتر ، سپاهان در مشهد میهمان پدیده خراسان بود. این دیدار که آخرین نبرد تیم ها در نیم فصل نخست رقابت ها بود با اشتباهات تاثیر گذار داوران نیز همراه بود.
سپاهان در نیمه اول کار را هجومی تر آغاز کرد که حاصل آن تک گل مهدی شریفی برای زردپوشان بود. اما این سرانجام کار نبود و معین عباسیان در دقیقه 86 از غفلت امین جهان عالیان و رحمان احمدی استفاده کرد و گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 54 مهدی خیری مهاجم پدیده خراسان با بی احتیاطی ، ضربه ای شدیدی به سینه رحمان احمدی وارد کرد. خطای کف پایی که به گفته کارشناسان باید با کارت قرمز مستقیم از سوی داور مواجه می شد اما رضا عادل قاضی این دیدار تنها به یک کارت زرد اکتفا کرد تا میزبان بیش از یک سوم بازی را ده نفره به کار خود ادامه ندهد.
یک اخراج ، یک پنالتی / تیم داوری پدیده شد!

در دقیقه 93 اما حسین پاپی با دروازه بان سرخپوشان تک به تک شد اما بعد از انتخاب سخت ترین راه ممکن توسط وی سرنگون شد. این پنالتی که باعث اختلاف نظر داوران شده بود سرانجام با اعمال نظر کمک داور ، مردود اعلام شد.


لازم به ذکر است اشتباهات تاثیر گذار داوری هفته گذشته و طبق اعلام نظر کارشناس داوری برنامه نود سپاهان را از دو امتیاز دیگر محروم کرد تا به جز عملکرد فنی ، اشتباهات داوری نیز عاملی بر احوال این روزهای زردپوشان باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها