X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آذر 1394, 14:47
کد خبر: 13691
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سپاهان بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال خوزستان

سپاهان بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال خوزستان سپاهان بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال خوزستان
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال خوزستان بازی می‌کند.
به گزارش طوفان زرد ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال خوزستان بازی می‌کند.
طلایی‌پوشان اصفهان که در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر با مشکلات بسیاری درباره عدم حضور بازیکنان خود دست و پنجه نرم می‌کردند، در بازی هفته آینده مشکلی از این نظر ندارند.
سپاهان در هفته گذشته و دیدار مقابل پدیده مشهد از غیبت دو بازیکن خط دفاعی خود رنج می‌برد اما این دو بازیکن با گذراندن دوران محرومیت خود، می‌توانند مقابل استقلال خوزستان به میدان بروند.
این تیم اصفهانی جمعه گذشته عبدالله کرمی و حبیب گردانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت اما در دیدار شنبه آینده مقابل استقلال خوزستان می‌تواند از این دو بازیکن استفاده کند.
البته شرایط پریرا و پادوانی هنوز مشخص نیست و این بازیکنان برزیلی تنها در صورتی که تا روز شنبه کارت بازی خود را دریافت کنند، امکان حضور در دیدار سپاهان را دارند.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۵ روز شنبه ۵ دی ماه برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها