X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1394, 14:14
کد خبر: 13757
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

سه امتیاز این دیدار برای هردو تیم اهمیت دارد

ویسی: به دنبال حفظ صدرنشینی مقابل سپاهان هستیم

ویسی: به دنبال حفظ صدرنشینی مقابل سپاهان هستیم ویسی: به دنبال حفظ صدرنشینی مقابل سپاهان هستیم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: سه امتیاز این مسابقه هم برای ما و هم برای سپاهان اهمیت فراوانی دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: لازم است قبل از هر چیز درگذشت رضا چاچا را تسلیت بگویم. درباره بازی باید بگویم که شرایط بازی ها مشابه است. بعضی بازی ها برای بقا است و برخی تیم ها برای صدرنشینی تلاش می کنند. سه امتیاز این مسابقه هم برای ما و هم برای سپاهان اهمیت فراوانی دارد. ما هم به دنبال این هستیم که با کسب سه امتیاز، صدر جدول را همچنان از آن خود سازیم.
وی افزود: نه تنها ما بلکه تمام هوادارن هم خواستار صدرنشینی هستند. اما این جدول قطعا بالا و پایین خواهد داشت. ما تلاشمان این است که رتبه خوبی کسب کنیم. نباید با این دید نگاه کنیم که نیم فصل دوم شرایط متفاوتی دارد و کار سختی خواهیم داشت. به هر حال ما نیم فصل دوم را چیزی متفاوت نمی دانیم. بلکه این هفته 16 لیگ است. باید 15 هفته دیگر بجنگیم.
ویسی بیان داشت: چه بهتر که خوب بجنگیم و مردم را خوشحال کنیم. ما مطمئنا تلاش می کنیم که صدر را از آن خود سازیم.
وی درباره بازیکن جدید استقلال خوزستان اذعان داشت: این بازیکن فردا به تهران می آید. بعد از بازی با پرسپولیس کارهایش را انجام می دهیم. یک هافبک آزاد است که پشت فرواردها بازی می کند. ولی فعلا اسمش را نمی آوریم.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: وقتی تیمی به نباختن عادت کند خیلی برای این تیم خوب است. تیم های رقیب هم به این مسئله عادت می کنند و مردم و هواداران هم به این شرایط عادت می کنند. لازم است که همچنان این روند را ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: دست پیشکسوتان و شما رسانه ها و مردم عادی درد نکند. شک نکنید حواسمان هست و در تلاش خواهیم بود ادامه بازی ها را به شکل بسیار بسیار سرسختانه ادامه دهیم. البته با یک باخت هیچ چیزی تمام نمی شود. بایرن مونیخ، رئال و بارسا هم می بازند. شما منتظر باخت های سنگین هم باشید. اما این بدان معنی نیست که تیم ما با آن شکست نابود می شود یا با این بردها قهرمان شده است. به هر حال دست همه درد نکند و امیدواریم همه را در پایان فصل شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها