X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1394, 13:12
کد خبر: 13805
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 12

بدبیاری های بی پایان

برزیلی‌های سپاهان به شهرآورد اصفهان هم نمی‌رسند

برزیلی‌های سپاهان به شهرآورد اصفهان هم نمی‌رسند برزیلی‌های سپاهان به شهرآورد اصفهان هم نمی‌رسند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری تسنیم اصفهان، لئوناردو پادوانی و لوسیانو پریرا، دو بازیکن برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که از ابتدای فصل در مسابقات این تیم اصفهانی به میدان نرفته‌اند، با توجه به عدم صدور کارت بازی خود، هنوز نمی‌توانند برای سپاهان به میدان بروند.

در هفته‌های گذشته مسئولان سپاهان اعلام کرده بودند که بعد از باز شدن پنجره فیفا، نسبت به ثبت‌نام این دو بازیکن و ارسال مدارک آنها اقدام می‌کنند و این اتفاق، چهارشنبه گذشته صورت گرفت.

پس از آن بود که انتظار مسئولان باشگاه اصفهانی برای صدور کارت بازی آنها شروع شد اما با این حال، با توجه به اینکه کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال حاضر در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، این اتفاق هنوز صورت نگرفته است.

مسئولان سپاهان امیدوار هستند که با باز شدن فدراسیون فوتبال برزیل، این اتفاق صورت گیرد اما به نظر می‌رسد این موضوع حداقل تا زمان بازی سپاهان و ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صورت نمی‌گیرد.

خوروش سرپرست سپاهان در این باره به تسنیم می‌گوید: در حال حاضر مدارک این بازیکنان ارسال شده اما کسی در فدراسیون برزیل نیست که نسبت به صدور کارت بازی آنها اقدام کند.

وی درباره احتمال حضور این بازیکنان در شهرآورد اصفهان می‌افزاید: اگر یک نفر درب فدراسیون فوتبال برزیل را باز کرده و این کار را برای ما انجام دهد، کارت بازی آنها صادر خواهد شد!

سپاهان عصر روز پنجشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها