X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1394, 22:31
کد خبر: 13822
خبرنگار: HSH
نظرات: 12

بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند سپاهان را متحول کنند

قائدی‌فر: ثابت کرده‌ایم شخصیت قهرمانی داریم

قائدی‌فر: ثابت کرده‌ایم شخصیت قهرمانی داریم قائدی‌فر: ثابت کرده‌ایم شخصیت قهرمانی داریم
هافبک جوان سپاهان با توپی که در ثانیه‌های پایانی بازی از روی خط دروازه بیرون کشید، تیمش را به نوعی نجات داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، سعید قائدی‌فر در مورد تساوی مقابل استقلال‌خوزستان گفت: بازی خوبی بود، همان آنها موقعیت داشتند هم ما. بعد از آنکه گل به ثمر رساندیم باز هم موقعیت داشتیم. ان‎شاءالله با آمدن شیمبا و پادووانی شرایطمان برای نیم فصل دوم بهتر می‌شود. در ادامه هم بازی سختی با ذوب‌آهن داریم که امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم.
او در مورد توپی که از دم خط دروازه بیرون کشید و تیمش را نجات داد ادامه داد: دقیقه 90 بود که آن توپ را بیرون کشیدم و خدا را شکر توانستم به تیمم کمک کنم.
این بازیکن که اعتقاد دارد سپاهان در بازی‌هایی که نتیجه نگرفته دچار بدشانسی شده در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در هر بازی موقعیت‌هایی داریم که با بدشانسی از دست می‌رود. در بازی قبلی موقعیت‌هایی زیادی داشتیم که اگر در ادامه خوش شانس باشیم می‌توانیم تیم‌ها را ببریم و سپاهان تیم بزرگی است و همیشه نیم فصل دوم خیلی خوب کار می‌کند. ما پارسال هم به همین شکل بودیم چون سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و بارها این را ثابت کرد و در ضمن ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند سپاهان را متحول کنند. امیدوارم نیم فصل دوم شرایط خوبی را رقم بزنیم و با نتایجی که می‌گیریم رتبه خوبی کسب و هوادارانمان را خوشحال کنیم.
وی در مورد کار کردن زیرنظر استیماچ می‌گوید: او مربی با دانشی است و سابقه خوبی دارد. تمرینات خوبی برای ما می‌گذارد و ما انشاءالله بتوانیم روز به روز و هر چه که زمان می‌گذرد بیشتر با تفکرات او آشنا شویم.
قائدی‌فر در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته هفدهم از رقابت های لیگ‌برتر افزود: همیشه در دربی‌ها شرایط سپاهان بهتر بوده و ما روبه‌روی ذوب‌آهن نتایج بهتری گرفته‌ایم اما تیم آنها هم جوان و خوب است ولی ما هم سپاهانیم. ان‎شاءالله 3 امتیاز را بگیریم و ببریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها