X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1394, 10:47
کد خبر: 13832
خبرنگار: khani
نظرات: 11

نیم‌فصل دوم بهتر می‌شویم

انتقاد از همزمانی فصل نقل و انتقالات لیگ ایران با تعطیلات کریسمس

انتقاد از همزمانی فصل نقل و انتقالات لیگ ایران با تعطیلات کریسمس انتقاد از همزمانی فصل نقل و انتقالات لیگ ایران با تعطیلات کریسمس
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از همزمانی فصل نقل و انتقالات لیگ ایران با تعطیلات کریسمس گفت: متأسفانه به دلیل تعطیل بودن فدراسیون‌های فوتبال در کشورهای مختلف، مشکلات بسیاری برای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی به وجود آمده است.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به شرایط تیمش در مسابقات لیگ برتر و صعود سپاهان در جدول اظهار داشت: انتظار ما از تیم بیشتر بود که جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم اما به نظر من مشکلاتی نظیر کمبود بازیکن و ناداوری‌ها سبب‌ مشکلات تیم سپاهان بود.

وی با بیان اینکه البته ناداوری‌ها در این زمینه عامل اصلی به شمار می‌رفت، تصریح کرد: به‌نظر من اگر داوری مسابقات لیگ برتر اینقدر به ضرر ما نبود، سپاهان اکنون با 30 امتیاز، جایگاه بهتری داشت.

سرپرست سپاهان با اشاره به دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: به نظر من این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما به شمار می‌رود و امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم است زیرا ما را به جمع مدعیان باز می‌گرداند اما بعد از این مسابقه، با اضافه شدن بازیکنان جدید، نیم‌فصل خوبی را شروع خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط تیم حریف سپاهان در این بازی افزود: این تیم شرایط بسیار خوبی دارد اما چند هفته پیش با این تیم بازی کردیم و به نظرم در این مسابقه مستحق باخت نبودیم. ما در این مسابقه 10 نفره شده و در وقت اضافه و پنالتی متحمل باخت شدیم اما برای این مسابقه هیچ مشکلی نداشته و به دنبال پیروزی هستیم.

خوروش با اشاره به مشکل بازیکنان برزیلی سپاهان بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر فدراسیون فوتبال برزیل در تعطیلی کریسمس به سر می‌برد و نمی‌توانیم در زمینه صدور کارت بازی آنها کار خاصی صورت دهیم؛ ما زمانی می‌توانستیم مدارک را در سایت بارگزاری کنیم که فصل نقل و انتقالات باشد و این کار را نیز انجام دادیم.

وی با انتقاد از همزمانی فصل نقل و انتقالات لیگ ایران با تعطیلات کریسمس اضافه کرد: متأسفانه فدراسیون فوتبال فصل نقل و انتقالات لیگ برتر را 23 سپتامبر و تنها چند روز مانده به کریسمس اعلام کرده و در این مدت تمام فدراسیون‌های دنیا تعطیل هستند و این شرایط سختی برای ما ایجاد کرده است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها