X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1394, 11:49
کد خبر: 13849
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 6

یک عده علیه کفعمی شایعه‌سازی می‌کنند

نیکفر:کفعمی استعفا نداده و در جلسه هیئت‌مدیره شرکت می‌کند

نیکفر:کفعمی استعفا نداده و در جلسه هیئت‌مدیره شرکت می‌کند نیکفر:کفعمی استعفا نداده و در جلسه هیئت‌مدیره شرکت می‌کند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری ایمنا سپاهانی‌ها به صلاحدید ایگور استیماچ پشت درب‌های بسته تمرین می‌کنند و فردا درحالی مقابل ذوب‌آهن قرار خواهند گرفت که نتایج طلایی‌پوشان هواداران این تیم را راضی نکرده است.وضعیت نه چندان مناسب سپاهان باعث شده هر روز خبرها و شایعات مختلفی از اردوی زردپوشان به گوش برسد. از جدایی قریب‌الوقوع بازیکنان کلیدی این تیم تا شایعه تعطیلی تمرینات و اعتصاب بازیکنان که البته تکذیب شد.
جدیدترین ورژن این گمانه‌زنی‌ها روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد؛ جایی که ادعا شده بود حسین کفعمی عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان از سمت خود استعفا داده است.
البته منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره سپاهان این موضوع را تکذیب می‌کند؛ نیکفر در گفتگویی کوتاه با ایمنا می‌گوید: یک عده علیه کفعمی شایعه‌سازی می‌کنند در صورتی که کفعمی استعفا نداده است و امروز هم در جلسه هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا خواهد کرد.
نیکفر در مورد جزئیات این جلسه و مباحثی که قرار است در آن مطرح شود اضافه می‌کند: این جلسه جزو همان جلسات روتین هیئت مدیره باشگاه است که به صورت دو هفته یک بار برگزار می‌شود و قرار است در مورد مسائل جاری باشگاه بحث و گفتگو کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها