X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1394, 13:44
کد خبر: 13854
خبرنگار: niloofar
نظرات: 7

فردا کار آسانی نداریم

استیماچ: مسابقه بزرگی در پیش داریم

استیماچ: مسابقه بزرگی در پیش داریم استیماچ: مسابقه بزرگی در پیش داریم

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ضمن غذرخواهی به دلیل تاخیری که در این نشست داشتم، باید بگویم که مسابقه بزرگی در پیش داریم. بازی گذشته مقابل ذوب آهن در جام حذفی بود که بازی بسیار خوبی بود. امیدوارم نتیجه متفاوتی رقم بخورد.

وی ادامه داد: بعد از چند روز تعطیلی که داشتیم حالا آماده این مسابقه شده ایم. ذوب آهن شرایط بسیار خوبی دارد و موقعیت خوبی در جدول دارد. به همین خاطر کار اسانی در بازی فردا نداریم. مصدومیت هایی که داشتیم کار را کمی مشکل ساخته اما سعی می کنیم که فردا بازی واقعی سپاهان را انجام دهیم.

سرمربی سپاهان درباره تغییرات احتمالی در سپاهان نسبت به جام حذفی اذعان داشت: واقعیت این است که وضعیت ما در آن بازی بهتر از الان بود. در آن مسابقه نفت را شکست داده بودیم و تمرکز فوتبالی مان بهتر از الان بود. چیزی که از بازیکنان می خواهم تمرکز مطلق نسبت به وظایفی است که بر عهده آن ها گذاشته شده است.

وی افزود: افراد باشگاه راه حلی پیدا خواهند کرد که این مشکلات کاهش یابد. باید نسبت به امکانات خود آگاه باشیم تا بتوانیم در تیم تغییر ایجاد کنیم. اتفاقات ادامه لیگ به تغییراتی بستگی دارد که در این چند هفته در تیم ها اعمال می شود.

استیماچ در این باره که در صدد است یک بازیکن چند پستی بگیرد، بیان داشت: ما محدودیت های مالی داریم و باید درست برنامه ریزی کنیم. امیدوارم بتوانیم از شیمبا و پادووانی استفاده کنیم.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: من به عنوان یک مربی باید امکاناتی که در اختیار دارم را به خوبی مورد استفاده قرار دهم. باید بهترین کار را با امکاناتی که داریم مورد استفاده قرار دهیم. من فکر می کنم در رابطه با جذب بازیکن جدید مشکل خاصی نخواهیم داشت. هدفمان این است که دور نخست جام باشگاه های آسیا را با موفقیت به پایان برسانیم. کارمان راحت تر بود اگر می توانستیم چند بازیکن به خدمت بگیریم. اما فعلا باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم.

استیماچ درباره عبدالله کرمی و شرایط وی بیان داشت: متاسفانه بازی قبلی اتفاقات غیر منتظره ای رخ داد. ما باید به فکر سلامت بازیکنان باشیم. این در حالی است که خود او اصرار داشت بازی کند. اما ما ترجیح دادیم او را از زمین خارج کنیم. البته با آزمایش هایی که داشته ایم خوشبختانه می دانیم که او به بازی فردا می رسد.

وی در رابطه با بازیکنان ورودی به سپاهان گفت: ما یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم. یک بازیکن عراقی مد نظر ماست. ما 15 بازیکن را مورد آزمایش قرار دادیم. فکر می کنم اطلاعات مفیدتری را پس از جلسه با هیات مدیره می توانیم داد. سعی می کنیم بعد از پرداخت مطالبات، فکر استخدام بازیکن جدید باشیم. در درجه اول باید به پرداخت های بازیکنان فکر کنیم.

سرمربی سپاهان درباره معاوضه رمضانی و نویدکیا افزود: همچنان به این موضوع فکر می کنیم. ما باید شرایط محرم را ببینیم که ایا می تواند برگردد. در این صورت می توانیم درباره رسول تصمیم بگیریم.

استیماچ در خاتمه اذعان داشت: واقعیت این است که انتظار حمایت زیادی از تماشاگران داریم. آرزو می کنیم که بازی فردا نتیجه ای قابل قبول کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها