X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1394, 14:17
کد خبر: 13859
خبرنگار: hamed
نظرات: 4

تلاشمان این است که ارائه گر یک بازی خوب باشیم

گل محمدی: سپاهان پس از آمدن استیماچ پیشرفت کرده است

گل محمدی: سپاهان پس از آمدن استیماچ پیشرفت کرده است گل محمدی: سپاهان پس از آمدن استیماچ پیشرفت کرده است
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: به خاطر سرماخوردگی که در این روزها گرفته ام حرف زدن برایم مشکل است. بازی فردا مقابل تیم خوب سپاهان است. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. خوشحالم که در مقابل استیماچ قرار می گیرم. یک مربی بزرگ و صاحب سبک است و امیدوارم فردا چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم.

وی ادامه داد: می توانم بگویم سپاهان از وقتی که استیماچ آمده است پیشرفت های زیادی کرده است. ما هم باید تلاش کنیم تا با انگیزه بالا به کورس قهرمانی بازگردیم. سپاهان هم دنبال همین است و این مساله کار ما را دشوار می کند. امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم. سپاهان هم به خوبی از اشتباهات حریفان خود استفاده می کند که این مساله کار ما را سخت می کند.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: کسانی که فردا در استادیوم حضور داشته باشند ضرر نخواهند کرد. تلاشمان این است که ارائه گر یک بازی خوب باشیم.

وی درباره هادی محمدی و اینکه آیا مشکل این بازیکن حل شده است یا نه، اذعان داشت: کار اداری هادی در دانشگاهش درست شده است. ما او را به رشت فرستادیم و کارهای اداری اش انجام شد و به همین ترتیب او فردا بدون هیچ مشکلی می تواند برای ما به میدان برود.

گل محمدی درباره اکبر صادقی و جدایی او از ذوب آهن گفت: بحث اکبر جداست. او مشکل خانوادگی دارد و به همین خاطر در جلسه ای که با وی داشتیم گفت می خواهم از تیم جدا شوم. در درجه اول دوست دارم اکبر در تیم بماند. اما اگر پیشنهاد داشته باشد و بخواهد از تیم برود برایش آرزوی موفقیت می کنم. البته اکبر استثنایی است و هر بازیکنی که بخواهد از تیم برود برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

وی درباره حضور استیماچ در سپاهان تصریح کرد: تغییرات مثبتی در سپاهان بعد از ورود استیماچ شده است. از جمله در مساله بازی دادن به نیروهای جوان. با این شرایط این تیم می تواند به موفقیت برسد. فکر می کنم این جوانان در آینده انرژی مضاعفی به تیم می دهند. استیماچ از نظر فنی هم یکی از بهترین مربیان حاضر در لیگ کشور است.

سرمربی ذوب آهن درباره زمین فولادشهر خاطرنشان کرد: قطعا زمین و هوا در این بازی بی تاثیر نیست. ذوب آهن و سپاهان دوست دارند بازی را روی زمین انجام دهند. اما زمین نامناسب است. آلودگی هوا هم متاسفانه در اکثر جاها وجود دارد. مساله ای که سبب شده است اکثرا با ماسک تردد کنند.

وی درباره صحبت های آذری مبنی بر برگزاری بازی های ذوب آهن در ورزشگاه آزادی گفت: تغییراتی در ورزشگاه فولادشهر در حال رخ دادن است. این تغییرات خیلی مهم است. زیرا می تواند موجب این شود که در ورزشگاه خودمان به میدان برویم و بازی های خود را انجام دهیم.

گل محمدی درباره آلاینده ها و تاثیر آنها در بازی با خنده بیان داشت: نه فقط در بازی بلکه روی همه از جمله شما هم تاثیر می گذارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها