X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1394, 16:50
کد خبر: 13893
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

دوست نداریم این زحمات زیر سؤال برود

انتقاد عضو شورای شهر فولادشهر از گزارشگر دربی اصفهان

انتقاد عضو شورای شهر فولادشهر از گزارشگر دربی اصفهان انتقاد عضو شورای شهر فولادشهر از گزارشگر دربی اصفهان
عضو شورای شهر فولادشهر از زیر سؤال بردن این ورزشگاه توسط گزارشگر دربی اصفهان انتقاد کرد.
علی بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به اینکه گزارشگر بازی سپاهان و ذوب‌آهن گفته است اگر این مسابقه در نقش جهان بود 20 هزار تماشاگر می آمد، گفت: متأسفانه همیشه موضوعاتی مطرح بوده که فولادشهر در دسترس نیست و ما گلایه داریم که چرا این موضوع رسانه‌ای می‌شود. فولادشهر 70 هزار متر پارکینگ دارد و از ابتدای شهر اصفهان تا منطقه فولادشهر بزرگراه است. خوشبختانه همین سپاهان چهار قهرمانی در این ورزشگاه کسب کرده، این در حالی است که در ورزشگاه 22 بهمن که بازی می‌کرد، هیچ مقامی را کسب نکرد.

وی گفت: ما در این شهر از همه اقوام ساکن داریم و هر تیمی هم که می‌آید تماشاگر دارد. ما هم خواستار تکمیل هر چه زودتر ورزشگاه نقش جهان هستیم، اما نه به این شکل که ورزشگاه فولادشهر را زیر سؤال ببرند. تماشاگران برای خروج از ورزشگاه تنها 7 دقیقه زمان صرف می‌کنند.

عضو شورای شهر فولادشهر گفت: در سال‌های گذشته تنها دو حادثه در حین برگزاری مسابقات وجود داشته که آن هم متعلق به موتورسواران بوده است. ما چندین مسابقه آسیایی را در اینجا برگزار کردیم و همیشه هم میزبانی خوب بوده است، اما گزارشگر مسابقه این مسائل را زیر سؤال می‌برد.

بابادی گفت: اگر ورزشگاه نقش جهان هم تکمیل شود، سپاهانی‌ها اگر بخواهند از هتل به آنجا بروند، زمان بیشتری را نسبت به فولادشهر باید صرف کنند. اگر نقش جهان ساخته شود، چمن فولادشهر هم استراحتی می‌کند. مسیر اصفهان تا فولادشهر مسیر مستقیمی است و هیچ دشواری هم ندارد. برای برگزاری مسابقات زحمات زیادی در این شهر کشیده می‌شود و دوست نداریم این زحمات زیر سؤال برود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها