X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1394, 17:27
کد خبر: 13901
خبرنگار: niloofar
نظرات: 0

صادقی مشکل خانوادگی دارد

گل محمدی:در آغاز بازی محتاط بودیم

گل محمدی:در آغاز بازی محتاط بودیم گل محمدی:در آغاز بازی محتاط بودیم
سرمربی ذوب آهن گفت:مقابل سپاهان فرصت هایی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.
به گزارش کاپ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: در ابتدای بازی با گلی که به ثمر رساندیم، محتاط تر کار کردیم. در نیمه دوم کار خیلی بهتر شد.موقعیت های خوبی نیز ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل دست یابیم.

وی درباره شرایط اکبر صادقی در تیم و رفتن او از تیم افزود: او مشکلات خانوادگی دارد.مطمئنا با او صحبت می کنیم زیرا دوست داریم او در کنار ما باشد. او بازیکنی است که به درد ما می خورد.

سرمربی ذوب آهن درباره ادامه لیگ و شرایط تیم پس از تعطیلات ادامه داد: ما یک هفته تمرینات خود را تعطیل می کنیم و آن گاه تمرین خود را آغاز می کنیم. قصد داریم اردوی تدارکاتی داشته باشیم و پس از آن، آماده بازی با پرسپولیس خواهیم شد.

گل محمدی درباره سرماخوردگی خود گفت: در خانواده ما اکثر نفرات گرفتند. در هر خانه ای با هر کسی صحبت می کنیم می بینیم یکی دو نفر آنفولانزا دارند.

وی درباره حدادی فر اذعان داشت: او یکی از بازیکنان کلیدی برای ما است و وقتی این بازیکن روز خوبش باشد، تیم می تواند شرایط خوبی به دست آورد.

گل محمدی در رابطه با بازی حدادی فر بیان داشت:ما در برابر تیمی بازی داشتیم که هافبک هایش نویدکیا و موسی اف و کریمی بودند. آن ها هم در پست خود بهترین های لیگ هستند اما فکر می کنم با تمام این احوال قاسم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی درباره تغییر نکردن تاکتیک تیم در طول بازی گفت:در این مسابقاتی که تحت فشار هستیم نمی توانیم در طول بازی ها تاکتیک عوض کنیم. بعد از زدن گل چند توپ گیری خوب داشتیم اما نتوانستیم به گل های دوم و سوم برسیم. بازیکنان ما پاس به عقب بیشتر دادند و سعی کردند بازی را کنترل کنند. این نقطه ضعف را داریم و احتیاط بیش از حد سبب می شود که پس از گل اول، بیشتر عقب بکشیم.

گل محمدی درباره تغییرات سطح بالای باشگاه اذعان داشت: تغییر و تحولاتی صورت گرفته است. امیدوار هستیم اتفاقات خوبی در باشگاه ما رخ دهد. ما مربی هستیم و کار خود را انجام می دهیم و به تغییرات سطح بالای مدیریتی توجه نمی کنیم. امیدوار هستیم که این تغییرات به سود ما باشد. در هر حال فکر می کنم بازیکنان ما در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در نیم فصل دوم شاهد ذوب آهن جدیدی خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها