X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1394, 17:47
کد خبر: 13905
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

نتایج را خدا تعیین می کند و اتفاقات داوری

استیماچ:باید به بازیکنان خود تبریک بگویم

استیماچ:باید به بازیکنان خود تبریک بگویم استیماچ:باید به بازیکنان خود تبریک بگویم
سرمربی سپاهان گفت: باید به بازیکنان خود تبریک بگویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از مسابقه مقابل ذوب آهن اظهار داشت: با تمام مشکلاتی که در این مدت داشتیم موفق شدیم به این بازی برسیم. ما بازی های خوبی مقابل استقلال خوزستان و ذوب آهن انجام دادیم و به همین خاطر باید به بازیکنان خود تبریک بگویم. به خاطر شخصیتی که از خود نشان دادند.
وی افزود: شیمبا و پادووانی به تیم اضافه می شوند و می خواهیم بازیکن جدیدی به جمع خود اضافه کنیم. خوشحالم که این موقعیت سخت گذشت. ولی واقعا باید بگویم که امروز هم به داوری معترض هستم. از روزی که مربی سپاهان شده ام، نه تنها داوران چیزی به ما هدیه نکرده اند بلکه به تیم های مقابل کمک کرده اند. با تمام این احوال لازم است که با این شرایط راضی باشم.

استیماچ در رابطه با سبک بازی سپاهان اذعان داشت: شاید متوجه شده اید از وقتی آمده ام تلاش کرده ام بازی را به شکلی تغییر دهم که پاسکاری و همکاری تیمی بیشتر شود. تلاشم این است که این روند ادامه یابد. من فکر می کنم این بهترین راه فوتبال بازی کردن است. با وجود این، متوجه شده ام که در ایران اکثر تیم ها تلاش می کنند با توپ های بلند، تیم های رقیب را تحت فشار در آورند. برای ما که چنین سبکی بازی نمی کنیم این می تواند مشکل ساز بشد.

سرمربی سپاهان بیان داشت: لازم است اعتمادی را که باشگاه به من کرده را پاسخ گویم. همچنین تماشاگرانی که بازی زیبا را می بینند و متوجه می شوند، لازم است که بازی زیبا از ما ببینند. اما نتایج را خدا تعیین می کند و اتفاقات داوری.

وی درباره اینکه پس از حضورش در این تیم تغییری در روند سپاهان اتفاق افتاده است یا نه اظهار داشت:من بازی های قبلی سپاهان را ندیده ام و شما باید قضاوت کنید که شرایط تیم مثبت تغییر کرده یا منفی. اما در هر حال باید بر تلاش خود بیفزاییم. مسلما من نمی توانم نسبت به نتایج راضی باشیم. تنها دو تساوی و گرفتن 30 درصد امتیازات از دو بازی خانگی نمی تواند راضی کننده باشد اما اگر بازی ها را آنالیز کنید، ما در تمام بازی های خود برتر بودیم. در سه بازی داوری تاثیر مستقیمی در روند جریان بازی داشت.

استیماچ درباره تاکتیک تیم در این بازی افزود: تلاش کردیم که از جناحین ضربه بزنیم. ترکیب خلعتبری و نویدکیا را برای این بازی داشتیم. متاسفانه به خاطر نبودن وریا، به وضعیت قرمز رسیدیم. او یکی از بهترین نفرات ما در این بازی های اخیر بود. وقتی شما بازی را از یک جناح حمله کنید، در آن صورت تیم مقابل با هوشیاری متوجه شده و سعی می کند آن جناح را ببندد تا ما مجبور شویم از جناح دیگری حرکت کنیم. ما با این اوضاع ناچاریم یک بازیکن به عنوان جانشین محرم داشته باشیم.

استیماچ گفت: جلسات بسیار خوبی در 3 روز اخیر با مدیریت باشگاه داشتیم.همه ما آگاهیم که باید تیم را تقویت کنیم. خوشحالیم که در ادامه فصل شیمبا و پادووانی به ما اضافه می شوند. سه بازیکن جدید در نظر ما هستند که درست نیست اسمی از آن ها ببرم. ولی مطئن باشید اگر بازیکنی بیاوریم، بازیکنی با کیفیت می آوریم که به ما کمک کنند. تلاش مان این است که 5 بازیکن جدید اضافه کنیم. با توجه به شرایطی که در فولاد مبارکه و کل کشور وجود دارد، شرایط سخت است اما تلاش باشگاه این بوده که بازیکنان مطالبات خود را بگیرند و شرایط رفتن به خارج از کشور فراهم شود. هیات مدیره هم به نظر من احترام گذاشته که باید سه بازیکن جدید به نفراتمان اضافه شود. باید ببینیم شرایط قراردادها چگونه می شود و به این ترتیب نیم فصل را می خواهیم با نفرات جدید و تیم جدید آغاز کنیم.

سرمربی سپاهان درباره موضوع رفتن شریفی از تیم بیان داشت: من 6-5 روز به تعطیلات می روم و امیدوارم وقتی برگشتم مهدی شریفی را در سپاهان همچنان ببینم.
وی ادامه داد: در حال حاضر سپاهان از هر تیم دیگری در لیگ ایران آماده تر است و ما به 70 درصد آمادگی رسیده ایم. اتفاقاتی که در بازی آخر افتاد سبب شد که کارمان دشوار شود. دو بازیکن ما مصدوم بودند ودر دقایق پایانی بازی تنها حضور فیز یکی داشتند اما نمی شد آن ها را تعویض کرد.

استیماچ در خاتمه درباره پست های مورد نظر خود برای جذب بازیکن جدید اذعان داشت: ما به دنبال یک مدافع چپ، یک هافبک وسط و یک گوش راست که چپ پا باشد، هستیم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها