X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1394, 14:03
کد خبر: 13923
خبرنگار: niloofar
نظرات: 9

برای غیبت در دربی اصفهان اجازه داشتم

گردانی: مشکل خانوادگی‌ام حل می‌شود و با قدرت به سپاهان برمی‌گردم

گردانی: مشکل خانوادگی‌ام حل می‌شود و با قدرت به سپاهان برمی‌گردم گردانی: مشکل خانوادگی‌ام حل می‌شود و با قدرت به سپاهان برمی‌گردم
مدافع سپاهان گفت: از چهارشنبه آینده و با آغاز دوباره تمرینات سپاهان با قدرت در تمرینات این تیم حاضر می‌شوم.
به گزارش طوفان زرد حبیب گردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عدم همراهی سپاهان در دیدار روز گذشته مقابل ذوب آهن گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم سپاهان را در دیدار دربی اصفهان همراهی کنم. همسرم عمل جراحی داشت و برای این مسابقه اجازه گرفته بودم تا به تبریز برگردم.

وی در مورد اینکه چرا سپاهان در نیم فصل اول نتوانست نتایج لازم را کسب کند گفت: عمده‌ترین دلیل آن صادر نشدن کارت بازی پریرا و پادوانی بود. در هر صورت ما روی این دو بازیکن حساب کرده بودیم اما آن‌ها نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. علاوه بر این امسال بدشانسی هم آوردیم و مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها مزید علت شد تا در نیم فصل اول نتیجه لازم را کسب نکنیم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم بتوانیم با یک ترکیب خوب نتایج لازم را کسب کرده و در نیم فصل دوم این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم.

گردانی در مورد اینکه شنیده می‌شود به خاطر مشکلات خانوادگی از سپاهان جدا خواهد شد گفت: این طور نیست. من با سپاهان قرارداد دارم و درخواستی هم برای جدایی نداده‌ام. اتفاقا می‌مانم و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را در نیم فصل دوم برای سپاهان انجام دهم.

هافبک سپاهان تاکید کرد: تصمیمی برای جدایی از این تیم نگرفته‌ام. اگر هم مشکل خانوادگی داشته باشم مطمئن باشید این مشکل حل خواهد شد و ان‌شاءالله با قدرت باز خواهم گشت.

وی در پایان گفت: از چهارشنبه آینده و با آغاز دوباره تمرینات سپاهان باقدرت در تمرینات این تیم حاضر می‌شوم و مشکل خاصی در این رابطه وجود نخواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها