X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1394, 14:42
کد خبر: 13927
خبرنگار: niloofar
نظرات: 28

استيماچ ليست بازيكنان مدنظرش را به باشگاه داده است

باقريان: توافق نهايى با شريفى بدون هماهنگى صورت گرفت

باقريان: توافق نهايى با شريفى بدون هماهنگى صورت گرفت باقريان: توافق نهايى با شريفى بدون هماهنگى صورت گرفت
مدير عامل تيم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه باشگاه تراكتورسازى بدون هماهنگى با ما شريفى را به خدمت گرفت.
اصغر باقريان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هرحال شريفى بعد از اينكه تصميم نهايى آش مبنى بر حضور در تراكتور سازى را گرفته بود به ما اعلام كرد كه قصد جدايى از سپاهان را دارد.

وى در ادامه عنوان كرد : باشگاه تراكتور سازى به شريفى گفته بود با انصراف از دانشگاه براى گذراندن خدمت سربازى به اين تيم بيايد كه وى هم قبول كرد و به تراكتورسازى رفت.

باقريان در مورد وضعيت رسول نويدكيا گفت: مديران عامل دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان خواهان جذب نويدكيا شدند كه اين بازيكن تا پس فردا بايد تصميم نهايى آش را بگيرد.

وى در ادامه عنوان كرد: به هرحال ما تصميم نهايى را بر عهده نويد كيا گذاشتيم و خودش بايد وضعيتش را مشخص كند كه قصد ماندن در سپاهان را دارد يا قصد پيوستن به يكى از تيمهاى استقلال يا فولاد را دارد بعد از تصميم نويدكيا با باشگاه مدنظر وارد مذاكره مى شويم.

مدير عامل سپاهان تصريح كرد: استيماچ ليست بازيكنان مدنظرش را به باشگاه داده است وى در پستهاى هافبك بازيساز ، هافبك چپ و مهاجم گلزن اعلام نياز كرده است.

باقريان در مورد وضعيت اردوى اين تيم گفت : مقدمات أوليه بر پايى اردو انجام شده است و در چندروز آينده تصميم نهايى گرفته مى شود.

وى در پايان خاطر نشان كرد : نتايج در خور شأن سپاهان در نيم فصل اول كسب نكرديم اما قصد داريم با نهايت استفاده از تعطيلات شرايطمان را بهبود ببخشيم وسپاهان متفاوتى را شاهد خواهيد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها