X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 دی 1394, 12:28
کد خبر: 13951
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 9

حواس سپاهان به پسران طلایی نبود

حاج‌صفی غریبانه آمد، شریفی در تنهایی رفت

حاج‌صفی غریبانه آمد، شریفی در تنهایی رفت حاج‌صفی غریبانه آمد، شریفی در تنهایی رفت
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری ایمنا، بازی مهم هفته هفدهم لیگ نبرد دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر بود که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم اصفهانی راضی از این نتیجه راهی تعطیلات لیگ شوند.
اما این مسابقه در حالی به پایان رسید که سپاهانی‌ها شاهد دو اتفاق مهم و قابل توجه در این بازی بودند که اولی بازگشت دوباره احسان حاجی‌صفی به ورزشگاه فولادشهر بود و دومی در خداحافظی مهدی شریفی از سپاهان خلاصه می‌شد و متأسفانه رفتار باشگاه سپاهان در قبال این دو مسئله آن‌طور که باید و شاید در شأن این دو ستاره فوتبال اصفهان نبود.
به هر حال این درست است که جدایی احسان حاجی‌صفی در اوایل فصل به کیفیت تیمی سپاهان ضربه زیادی وارد کرد ولی به هر حال حاجی‌صفی در این مورد تقصیری نداشت و هر بازیکن دیگری هم جای او بود پیشنهاد حضور در کشور آلمان را از دست نمی‌داد. به هر حال حاجی‌صفی این روزها نماینده اصفهان و سپاهان در فوتبال اروپا هم به حساب می‌آید و اگر موفقیتی در این زمینه کسب کند مطمئناً درصدی از سود معنوی آن به نام باشگاه سپاهانی نوشته خواهد شد که احسان حاجی‌صفی را به فوتبال ایران معرفی کرد. اصلاً چرا راه دور برویم؟ همین 9 روز قبل و در جریان هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم داماش گیلان در شهر رشت میزبان پیکان تهران بود و اتفاق خوبی که این مسابقه را هم تحت تأثیر قرار داد بازگشت دوباره علیرضا جهانبخش لژیونر شاغل در فوتبال هلند به ورزشگاه عضدی رشت بود که با استقبال فوق‌العاده تماشاگران همراه شد و جهانبخش بعد از زدن دور افتخار در ورزشگاه مورد تجلیل ویژه مدیران باشگاه و مسئولان شهر رشت قرار گرفت چون آنها به خوبی می‌دانند که جهانبخش به نوعی نماینده آنها در فوتبال اروپا است و می‌تواند تا سال‌ها نام داماش را زنده نگه دارد. اما در اصفهان همین احسان حاجی‌صفی که حتی فرصت بستن بازوبند تیم ملی را هم پیدا کرده است در روزی که سپاهان میزبان بازی بود و طبیعتاً می‌توانست برنامه‌ریزی بهتری برای تشریفات مسابقه انجام دهد به نوعی مورد بی‌مهری سپاهانی‌ها قرار گرفت و مطمئناً بهتر بود که استقبال بهتری از او به عمل بیاید.
اتفاق دوم این بازی هم در مورد مهدی شریفی به وقوع پیوست که در این سه سال یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بود و شکی نیست که گل‌های زده او در لیگ چهاردهم یکی از عوامل اصلی قهرمانی سپاهان بود و او هم به همراه حاجی‌صفی به نوعی پسر طلایی‌پوش سپاهان به حساب می‌آید اما برای خداحافظی او از این باشگاه هم کوچکترین برنامه‌ای تدارک دیده نشد و در شرایطی که خود باشگاه خبر داشت که شریفی در پایان این مسابقه باید راهی تراکتورسازی شود مهاجم جوان سپاهان با چشمانی اشکبار با تماشاگران سپاهان خداحافظی کرد تا یک نمره منفی دیگر در کارنامه مدیریتی باشگاه سپاهان به ثبت برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها