X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 دی 1394, 18:22
کد خبر: 14011
خبرنگار: niloofar
نظرات: 24

برای موفقیت سپاهان تلاش خود را به کار می بندیم

باقریان: بازیکن بوسنیایی درحدتیم ملی است

باقریان: بازیکن بوسنیایی درحدتیم ملی است باقریان: بازیکن بوسنیایی درحدتیم ملی است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پیام صادقیان بازیکن خوبی است اما باشگاه سپاهان تا وقتی که بازیکنی با باشگاهش قرارداد داشته باشد وارد مذاکره با او نمی شود.
اصغر باقریان در گفت وگو با کاپ، درباره جلسه مشترکی که امروز با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برگزار کردند اظهار داشت: هم ما و هم ذوب آهن در مسابقات لیگ قهرمانی آسیای امسال حضور پیدا خواهیم کرد. یکسری صحبت ها در رابطه با وضعیت چمن فولاد شهر و مسایلی از این دست با همتای خود انجام دادیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. قرار است مبلغی از محل درآمدهای باشگاه ذوب آهن در سازمان لیگ به این باشگاه پرداخت شود تا برای بهتر کردن وضعیت چمن فولادشهر پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا اقدام کنند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.
وی درباره صحبت های ضدونقیض او و رسول خوروش سرپرست تیم درباره جذب پیام صادقیان بیان داشت: صحبت ضدونقیضی وجود نداشت. همه ما در یک راستا صحبت می کنیم و برای موفقیت سپاهان تلاش خود را به کار می بندیم. پیام صادقیان بازیکن خوبی است اما باشگاه سپاهان تا وقتی که بازیکنی با باشگاهش قرارداد داشته باشد وارد مذاکره با او نمی شود اما ما تا انتهای این هفته باید لیست خود را ببندیم و منتظر هیچ کس نمی مانیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره جذب بازیکن بوسنیایی خاطرنشان کرد: این بازیکن با نظر ایگور استیماچ قرار است به تیم ما اضافه شود. فیلم بازی های او را دیده ایم که در پست هافبک هجومی بازی می کند. این بازیکن در کشورهای کرواسی، ترکیه و روسیه فوتبال بازی کرده و در حد بازیکن ملی بوسنی است ولی هنوز قراردادش به طور قطعی با ما به ثبت نرسیده است.
وی درباره بازگشت علی حمودی به سپاهان بعد از اتمام دوران سربازی اش افزود: این بازیکن خودش باید به تیم ما برگردد و اینطور نیست که ما دنبالش باشیم. حمودی قرار بود برای گذراندن خدمت سربازی اش به تراکتور برود و حالا خدمت او به اتمام رسیده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره ماندنی شدن رسول نویدکیا در سپاهان ادامه داد: از رسول خواسته بودیم شرایطش را مشخص کند و او هم گفت قصد رفتن به استقلال را ندارد و می خواهد در سپاهان بماند و ما هم از این اتفاق خوشحال شدیم.
باقریان در پایان درباره برگزاری اردو در نیم فصل اذعان داشت: به احتمال فراوان و اگر شرایط مهیا شود یک اردوی خارجی احتمالا در ترکیه برگزار می کنیم البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها