X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1394, 09:55
کد خبر: 14019
خبرنگار: HSH
نظرات: 4

مشکل کارت بازی بازیکنان برزیلی حل شده است

خوروش: خلعتبری در تیم می ماند و جایی نمی رود

خوروش: خلعتبری در تیم می ماند و جایی نمی رود خوروش: خلعتبری در تیم می ماند و جایی نمی رود
سرپرست تیم سپاهان عنوان کرد که جایی برای صادقیان در تیم سپاهان وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگاران ، در مورد شرایط فعلی تیمش گفت: فعلا که در تعطیلات به سر می بریم و خبر خاصی در تیم نیست. با شروع تمرینات وضعیت تیم مشخص می شود.
وی در مورد اینکه برنامه ای برای تعطیلات در نظر دارند یا خیر، عنوان کرد: بله در نظر داریم که یک اردو برگزار کنیم ولی هنوز زمان و مکان این اردو مشخص نشده است.
خوروش در مورد شایعه پیوستن خلعتبری به تراکتورسازی، تصریح کرد: این خبر شایعه است. خلعتبری در تیم می ماند و جایی نمی رود.
سرپرست سپاهان در مورد صدور کارت بازی پادوانی و پریرا، دو بازیکن برزیلی سپاهان، اظهار داشت: مشکل کارت بازی این دو حل شده است و فدراسیون برزیل پس از تعطیلات کارت آنها را صادر می کند.
وی در خصوص شایعه حضور پیام صادقیان هافبک نفت تهران در سپاهان گفت: متاسفانه ما جایی برای صادقیان در سپاهان نداریم.
سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی برای نیم فصل دوم مد نظرشان است یا خیر، گفت: با یک بازیکن چند پسته بوسنیایی که یک بازیکن هجومی است به توافق رسیده ایم و به زودی او را جذب خواهیم کرد.
خوروش در باره اینکه آیا امیدوار هستند که در نیم فصل دوم بار دیگر در کورس قهرمانی قرار بگیرند، عنوان کرد: صد درصد اینگونه خواهد بود. سپاهان تیم بزرگی است و دوباره مثل فصل های قبل به رده های بالا جدول صعود می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها