X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 دی 1394, 17:24
کد خبر: 14066
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 6

یک اردوی تدارکاتی برپا خواهیم کرد

خوروش:زیان اشتباهات داوران بیشتر از کمبود بازیکن بود

خوروش:زیان اشتباهات داوران بیشتر از کمبود بازیکن بود خوروش:زیان اشتباهات داوران بیشتر از کمبود بازیکن بود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: همان‌طور که دیدید در بازی داربی بسیار خوب و منسجم بازی کردیم، اما شانس یار سپاهان نبود. اعتقاد دارم در این فصل آن‌قدر که اشتباه‌ها سهوی داوران به ما ضربه زد کمبود بازیکن به سپاهان ضربه نزد.

به گزارش طوفان زرد،رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: به بازیکنان تا روز چهارشنبه استراحت دادیم. تمرینات سپاهان رأس ساعت 12 ظهر همین روز از سر گرفته می‌شود. خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و محرم نویدکیا هم تا حد زیادی به آمادگی مطلوب رسیده است و در چند بازی گذشته به خوبی برای سپاهان کار کرد.

وی افزود: به احتمال قوی دو بازیکن جدید را جذب خواهیم کرد که یک بازیکن بوسنیایی که عضو تیم ملی بوسنی هم است نظر کادر فنی را به خود جلب کرده که به زودی با این بازیکن وارد مذاکره می‌شویم. یکی از قابلیت‌های این بازیکن بوسنیایی این است که می‌تواند در چند پست بازی کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این تیم با کیفیت بازی می‌کند، اما نتیجه دلخواه را کسب نمی‌کند، گفت: همان‌طور که دیدید در بازی داربی بسیار خوب و منسجم بازی کردیم، اما شانس یار سپاهان نبود. اعتقاد دارم در این فصل آن‌قدر که اشتباه‌های سهوی داوران به ما ضربه زد کمبود بازیکن به سپاهان ضربه نزد. برای مثال در بازی با ذوب‌آهن مدافع این تیم به دلیل گرفتن موقعیت صد درصد گل باید اخراج می‌شد که داور تنها یک کارت زرد نشان داد.

خوروش خاطرنشان کرد: برای آمادگی هرچه بهتر تیم در طول تعطیلات لیگ برتر یک اردوی تدارکاتی برپا خواهیم کرد منتها هنوز معلوم نیست این اردو داخلی باشد یا خارجی که در این‌باره در حال مشورت با کادر فنی هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها