X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1391, 18:55
کد خبر: 1413
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

محمد غلامی: چون در سپاهان گل نمی‌زنم، به تیم ملی دعوت نشدم

محمد غلامی: چون در سپاهان گل نمی‌زنم، به تیم ملی دعوت نشدم محمد غلامی: چون در سپاهان گل نمی‌زنم، به تیم ملی دعوت نشدم






مهاجم تیم سپاهان با اشاره به دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی گفت: چون در سپاهان گل نمی‌زنم، به تیم ملی دعوت نشدم.
محمد غلامیپیرامون بازی روز جمعه سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی بود صنعت نفت تیمی بود که برای بقا می‌جنگید ما هم تمام تلاشمان را کردیم که به گل برسیم چون به این ۳ امتیاز برای ادامه راه قهرمانی نیازمند بودیم .
وی در مورد عملکرد خود در این مسابقه عنوان کرد: عملکردم در مجموع خوب بود و به نظرم تمام بچه‌ها در این بازی خوب بازی کردند و خودم هم اگر یک گل می‌زدم، بازی خوبی که داشتم تکمیل می‌شد .
مهاجم سپاهان پیرامون فرصت‌سوزی‌های جالوویچ و هم تیمی‌هایش در این مسابقه گفت :جالوویچ مهاجم خوبی است که اول فصل در بازی‌های حساسی برای سپاهان گلزنی کرده اما من و جالوویچ در بازی جمعه نتوانستیم در امر گلزنی موفق باشیم ولی امیدوارم در هفته‌های پیش رو چه من و چه فورفوارد های دیگر سپاهان بتواند در امر گلزنی برای سپاهان موفق باشند چون تمام مهاجمان در اختیارو خدمت سپاهان هستند.
وی تصریح کرد: تمام تلاش‌مان برای قهرمانی سپاهان است و به نظرم تا حالا خوب پیش رفته‌ایم و امیدوارم به بردهای خود ادامه داده و قهرمان شویم. باید بگویم ما اصلا به نایب قهرمانی فکر نمی‌کنیم و تمام سعی و تلاش‌مان رسیدن به قهرمانی دوباره است.
غلامی در مورد برد اخیر تیم ملی و دعوت نشدن خودش به اردوی تیم ملی اضافه کرد: تیم ملی برد پرگل و خوبی مقابل لبنان کسب کرد و توانست انتقام شکست بازی‌های جام جهانی را از لبنان بگیرد؛ به نظرم دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی مصدومیت‌های اخیرم بود و عدم گلزنی در تیم باشگاهی هم به این مسئله کمک کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها