X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1391, 18:58
کد خبر: 1415
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 4

از 14 اردیبهشت تا 20 بهمن ، 1741 روز بعد تاریخ تکرار شد!!!

از 14 اردیبهشت تا 20 بهمن ، 1741 روز بعد تاریخ تکرار شد!!! از 14 اردیبهشت تا 20 بهمن ، 1741 روز بعد تاریخ تکرار شد!!!






اتفاقات عجیب هفته های پایانی لیگ هفتم که در نهایت منجر به قهرمانی! پرسپولیس شد، هیچگاه از ذهن فوتبالدوستان اصفهانی پاک نخواهد شد.
14 اردیبهشت 87 و در جریان دیدار تیمهای پرسپولیس و سایپا، میثاق معمارزاده دروازه بان وقت تیم سایپا در حرکتی عجیب توپ ارسالی عارف محمدوند را وارد دروازه خودی کرد تا پرسپولیس به 3 امتیاز حساس آن دیدار دست یابد. جالبتر آنکه معمارزاده در آن دوران با بستن مچ بند قرمز رنگ، علاقه وافر خود به قرمزپوشان پایتخت را نشان داده بود وفصل بعد نیز به پرسپولیس پیوست! هرچند از آن زمان به بعد هیچگاه فوتبال روی خوش به معمارزاده نشان نداد و مصدومیت های پی در پی، او را از صحنه فوتبال ایران پاک کرد.
درست 1741 روز بعد از آن ماجرای مشکوک، بار دیگر اتفاقی مشابه اینبار برای آبی پوشان پایتخت رخ داد. محمد محمدی دروازه ­بان سابق آبی پوشان در جریان دیدار دو تیم استقلال و راه آهن توپ ارسالی بر روی دروازه راه آهن را به اشتباه! تقدیم فرهاد مجیدی کرد تا استقلال نیز به 3 امتیاز حساس این دیدار دست یابد. جالب آنکه محمدی قبل از شروع بازی همراه بازیکنان استقلال عکس یادگاری انداخت تا ماجرای مچ بند قرمزرنگ معمارزاده بار دیگر برای فوتبالدوستان اصفهانی و اینبار تبریزی و اهوازی و ... هم زنده شود.
آیا فصل آینده محمد محمدی را با پیراهن استقلال خواهیم دید؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها