X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1394, 12:25
کد خبر: 14223
خبرنگار: niloofar
نظرات: 19

نویدکیاجایی نمی رود

باقریان:عده ای برای استقلال وپرسپولیس کاسه داغتراز آش شدند

باقریان:عده ای برای استقلال وپرسپولیس کاسه داغتراز آش شدند باقریان:عده ای برای استقلال وپرسپولیس کاسه داغتراز آش شدند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نویدکیا بازیکن سپاهان است و این باشگاه به این بازیکنش نیاز دارد بنابراین ماندنش در سپاهان از هر چیزی بااهمیت تر است.
به گزارش طوفان زرد اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، پیرامون صحبت های رسول نویدکیا که خواستار جدایی از سپاهان شده و گفته که باشگاهش اجازه جدایی به او نمی دهد اظهار داشت: قرار نیست با یک مصاحبه بازیکنی را جدا شده از تیمی دانست. ما درباره نویدکیا گفتیم و دوباره تکرار می کنیم که بازیکن باشگاه است و با ما قرارداد دارد و به این بازیکن نیاز داریم پس حرف از جدایی بی مورد است.

وی تأکید کرد: ما به عنوان نماینده ایران در شرایطی برای حضور در لیگ قهرمانان آماده می شویم که عربستان آن مشکلات را برای ما رقم زده و در این وضعیت چرا عده ای درصدد هستند تا با این اخبار و دنبال کردن بحث جدایی بازیکنان تیمهای ایرانی حاضر در لیگ آسیایی ما را تضعیف کنند؟ الان وقت تجهیز کردن این تیمهاست نه خالی کردن شان از بازیکن.

مدیرعامل سپاهان تأکید کرد: من نمی دانم چه سودی به آنهایی می رسد که دائم در فکر تقویت تیم های استقلال و پرسپولیس هستند. این دو تیم در این سالها چه گلی به سر فوتبال این مملکت زده اند که همه برای آنها کاسه داغ تر از آش هستند و می خواهند بازیکن به این تیم ها منتقل کنند؟

باقریان افزود: آیا پرسپولیس و استقلال حاضر می شوند طارمی و شهباززاده شان را به دیگر تیم ها بدهند؟ آیا آقای مظلومی که گفته امید ابراهیمی اش را با 5 بازیکن هم معاوضه نمی کند به فکر تیمش نیست؟ حالا ما حق نداریم به فکر تیم مان باشیم؟ ظاهرا قرار است ما تا یکی دو ماه دیگر از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم ولی همه کمر به ضعیف کردن ما و تقویت استقلال و پرسپولیس بسته اند. پس رسالت رسانه ها کجاست که در این قبیل مواقع از نمایندگان ایران حمایت کنند؟

وی تأکید کرد: نه من و نه هیچ مدیر باشگاهی مخالف تقویت استقلال و پرسپولیس نیست اما به چه قیمتی؟ رسول نویدکیا بازیکن سپاهان است و وقتی باشگاهش به او نیاز دارد چرا باید حرف از جدایی اش مطرح شود. ما دیگر با چه زبانی بگوییم که به بازیکن مان نیاز داریم؟

باقریان در پایان صحبتهایش در ارتباط با این که بیک زاده گفته برای مذاکره باسپاهان فردا راهی اصفهان می شود گفت: در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و قطعا اگر به نتیجه مشخصی در ارتباط با بیک زاده برسیم خبرش را از طریق رسانه ها منتشر می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها