X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 دی 1394, 13:58
کد خبر: 14297
خبرنگار: niloofar
نظرات: 8

می‌توانیم فاصله‌مان با استقلال را از بین ببریم

گردانی: به دنبال 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس هستیم

گردانی: به دنبال 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس هستیم گردانی: به دنبال 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس هستیم
مدافع آذری سپاهان گفت: مشخص نیست پرسپولیس با چه وضعیتی با ما دیدار می‌کند.
به گزارش طوفان زرد حبیب گردانی در خصوص نتایج ضعیف سپاهان در نیم فصل اول و حضور این تیم در رده نهم جدول در پایان هفته هفدهم به خبرنگار ورزشی آنا، اظهار داشت: «تغییراتی که سپاهان در این فصل داشت در اواسط فصل خودش را نشان داد. ما لیگ را خوب شروع کردیم اما با مصدومیت یا محرومیت برخی بازیکنان تیم در ادامه و نبود بازیکنان جانشین مناسب به مشکل برخوردیم چرا که بازیکنان جوان نیاز به زمان داشتند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند.»

وی ادامه داد: «مشکلی که برای پادووانی و پریرا به وجود آمد و نتوانستند تیم را در نیم فصل نخست همراهی کنند نیز مزید بر علت شد تا تیم نتواند روند خوب فصل گذشته را ادامه دهد. به هر صورت ما در مقطع بدی از فصل متوجه شدیم که دو بازیکن برزیلی تیم نمی‌توانند بازی کنند و فرصت پیدا کردن جانشین هم برای آنها میسر نبود. البته در برخی بازی‌ها بدشانس بودیم و اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده می کردیم به طور حتم برنده بودیم و الان شرایط منایب‌تری در جدول داشتیم. با این حال هنوز 13 هفته باقیمانده و در این فرصت می توانیم با کسب چند پیروزی متوالی به جمع مدعیان قهرمانی برسیم.»

مدافع آذری سپاهان درباره اینکه دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را چگونه می‌بیند، عنوان کرد: «هنوز زود است درباره این بازی صحبت کنیم. بهرحال تیم‌ها در مرحله بازسازی مجدد هستند و سخت است که در مورد این بازی قضاوت کرد. پرسپولیس در اواخر فصل بازی‌های خوبی ارائه کرد اما با توجه به مشکلاتی که پس از بازی با استقلال خوزستان با آن مواجه شده‌اند به سادگی نمی‌توان گفت که با چه شرایطی به مصاف ما می‌آیند. آنچه مسلم است تلاش ما برای کسب 3 امتیاز بازی در این دیدار 6 امتیازی است چرا که اگر به پرسپولیس امتیاز بدهیم عملا فرصت حضور در میان مدعیان قهرمانی را از دست داده‌ایم.»

گردانی درباره شناختی که استیماچ از فوتبال ایران و تیم سپاهان به دست آورده تصریح کرد: «استیماچ مربی خوب و با دانشی است و دارد به ما کمک می‌کند. باید از تجربیات او استفاده کنیم. هیچ چیز برای ما تمام نشده هنوز 13 بازی باقیمانده. درست است 10 امتیاز از استقلال صدرنشین لیگ عقب هستیم اما می شود جبران کرد و در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر برد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها