X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1394, 10:27
کد خبر: 14308
خبرنگار: niloofar
نظرات: 12

زمانی که به اصفهان آمدم تعجب کردم

استیماچ: وقتی پرسپولیس را ببریم خانواده‌ام را به اصفهان می‌آورم!

استیماچ: وقتی پرسپولیس را ببریم خانواده‌ام را به اصفهان می‌آورم! استیماچ: وقتی پرسپولیس را ببریم خانواده‌ام را به اصفهان می‌آورم!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی پرسپولیس را ببریم خانواده‌ام را به اصفهان می‌آورم. امیدوارم با تمرینات و برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم بتوانیم پرسپولیس را با نتیجه خوبی ببریم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، ایگور استیماچ که در برنامه تلویزیونی زنده‌رود حضور یافته بود در مورد زندگی در اصفهان اظهار داشت: قبل از سفر به اصفهان اطلاعات زیادی در مورد این شهر نداشتم و بیشتر تهران را می‌شناختم. وقتی به اصفهان آمدم واقعاً تعجب کردم. اصفهان دارای افتخارات و تاریخ بسیار غنی است و میدان نقش‌جهان و بازارهای بسیار زیبایی دارد. مردم اصفهان هم بسیار دوست‌داشتنی و خون گرم هستند.
وی در پاسخ به این سوال که خانواده‌اش را هم به اصفهان آورده است یا خیر گفت: وقتی پرسپولیس را ببریم خانواده‌ام را به اصفهان می‌آورم. امیدوارم با تمرینات و برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم بتوانیم پرسپولیس را با نتیجه خوبی ببریم.
سرمربی سپاهان در مورد حضور سپاهان در اردوی ترکیه افزود: اردوی ترکیه قسمت مهمی از کار ما در نیم‌فصل است. امیدوارم این اردو تغییر زیادی در کیفیت ما ایجاد کند و لازم است که عقب‌ماندگی خود را جبران کنیم. از مسئولان کارخانه و باشگاه که با وجود مشکلات اقتصادی شرایط برگزاری این اردو را فراهم کردند تشکر می‌کنم و بیست و سومین سالگرد تأسیس کارخانه فولادمبارکه را به همه مسئولان گذشته و حال آن و همه کارگران کارخانه و پرسنل باشگاه تبریک می‌گویم چون بدون زحمات آنها تلاش‌های ما هم دیده نمی‌شود.
استیماچ در مورد حضور مربیان کروات در ایران بیان داشت: برای من باعث افتخار است که مربیان کروات در سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی در ایران کسب کرده‌اند. ایران جوانان مستعدی در فوتبال دارد که از نظر سرعت و تکنیک در سطح بالایی هستند و باید با کار بیشتر، ضعف‌های گذشته را جبران کرد. ایران می‌تواند در فوتبال جهان نقش بیشتری ایفا کند.
وی در مورد استانکو پوکله پوویچ اولین مربی کرواتی که در ایران حضور یافت اظهار داشت: وقتی فقط 15 سال داشتم استانکو مرا به تیم هایدوک اشپیلت برد و نقش زیادی در پیشرفت من داشت. او همیشه خاطرات خوبی از ایران، اصفهان و به خصوص باشگاه سپاهان تعریف می‌کند که این برای من خیلی جالب است. قصد دارم که در فصل بهار استانکو را به ایران دعوت کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها