X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1394, 13:06
کد خبر: 14315
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 16

برای برپایی اردویی 9 روزه

سپاهان فردا به ترکیه می‌رود

سپاهان فردا به ترکیه می‌رود سپاهان فردا به ترکیه می‌رود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید فردا برای برگزاری اردوی ترکیه عازم این کشور می‌شوند.

به گزارش طوفان زرد،رسول خوروش در گفت‌وگو با ایسنا درباره اردوی سپاهان در ترکیه اظهار کرد: در این اردو با سه تیم آذربایجانی، اوکراینی و آلمانی بازی می‌کنیم که نام این تیم‌ها هنوز مشخص نشده اما تیم آلمانی از بوندسلیگای دو و دو تیم دیگر از لیگ‌برتر کشورهای خود هستند.

او اضافه کرد: فردا راهی ترکیه می‌شویم که محل اردو هم در یک شهر نزدیک آنتالیا است. به مدت 9 روز در ترکیه خواهیم بود تا بهترین استفاده را از این شرایط ببریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین در مورد جذب یک بازیکن دیگر در فصل نقل‌وانتقالات گفت: سهمیه بازیکنان خارجی ما پر شده است و به دنبال این هستیم از یک بازیکن ایرانی آزاد بهره ببریم. ما هنوز می توانیم از یک بازیکن ایرانی استفاده کنیم.

خوروش در مورد اینکه پیش از دیدار با ذوب‌ آهن گفته می‌شد پریرا و پادووانی به دلیل مشکلات مالی به ترکیه نخواهند آمد، گفت: اگر آن‌ها به ترکیه نیامدند آن موقع این حرف‌ها را مطرح کنند. تمامی این صحبت ها شایعه است و بهتر است قبل از هر اتفاقی کمی فکر کنیم.

او با بیان اینکه دیدار دوستانه با ذوب آهن بسیار تاثیرگذار بود، افزود: در نیمه نخست با ترکیب بازیکنان اصلی به میدان آمدیم و پیروز شدیم اما در نیمه دوم به بازیکنان جوان‌تر میدان دادیم. در کل اینگونه بازی‌ها بسیار خوب است و باید از تمام پتانسیل شهرمان استفاده کنیم. هر دو تیم باید در آسیا بازی کنند و می خواهند از اعتبار ایران دفاع کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها