X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1394, 17:49
کد خبر: 14321
خبرنگار: hamed
نظرات: 31

چرا باید باشگاه همه مسائل خود را برای رسانه ها رو کند

باقریان: سیف اللهی تکلیفش را با استقلال مشخص کند

باقریان: سیف اللهی تکلیفش را با استقلال مشخص کند باقریان: سیف اللهی تکلیفش را با استقلال مشخص کند
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ اصغر باقریان درباره مذاکره این باشگاه با روح الله سیف اللهی اظهارداشت:ما شنیدیم که باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده است که این بازیکن را نمی خواهد اما زمانی که در خواست خود را ارائه کردیم آنها گفتند آماده مذاکره با ما هستند و در واقع این موضوع چیزی نبود که مد نظر ما باشد. بنابراین بحث سیف اللهی تمام شد ضمن اینکه گر او گفته است اولویتش سپاهان است ابتدا باید با باشگاه خود تکلیفش را مشخص کند، زیرا اگر استقلال خوزستان او را نمی خواهد باید فسخ قرارداد کند و دیگر مذاکره با باشگاه معنایی پیدا نمی کند.

وی درباره علی حمودی گفت: بارها درباره این موضوع حرف زده ام؛ وقتی هنوز مدرکی بر مبنای اتمام دوران خدمت سربازی وی صادر نشده چطور می تواند به سپاهان برگردد؟ زمانی که این مدرک صادر شود علی حمودی حق ندارد دیگر در تراکتورسازی بماند. بنابراین ما درباره این بازیکن از هیچ تیمی مبلغ رضایتنامه نخواستیم زیرا پایان خدمت او مسجل نشده است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره درخواست سایپایی ها مبنی بر جذب رسول نویدکیا تاکید کرد: ما هم خیلی از بازیکنان خیلی از تیم های دیگر را می خواهیم، این چه فرهنگی است که در فوتبال ما جا افتاده که هر تیمی بازیکن تیم دیگر را می خواهد در رسانه ها عنوان می کند و یا سر خود با بازیکن وارد مذاکره می شود؟ روش قانونی جذب بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد کاملا مشخص است آنها باید با باشگاه نامه نگاری کنند، حال آن باشگاه یا موافقت می کند یا مخالفت. درباره جذب نویدکیا هم ما هیچ نامه ای از باشگاه سایپا دریافت نکردیم. این نوع محاوره به نفع فوتبال ما نیست.

وی درباره مشکلات مالی این باشگاه اذعان داشت: متاسفانه در رسانه ها از خیلی چیزها صحبت می شود که درست هم نیست. همه باشگاه های ایران کم و بیش مشکل مالی دارند ما هم جزو همه هستیم البته تا حدودی. نمی فهمم چرا باید باشگاه همه مسائل خود را برای رسانه ها رو کند!

باقری در پایان افزود: تا روز 29 برای نقل و انتقالات فرصت داریم،اگر توانستیم بازیکنی جذب کنیم که هیچ اگر نه پرونده نقل و انتقالات بسته می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها