X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1394, 10:32
کد خبر: 14335
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن خبر داد؛

آغاز عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه فولادشهر

آغاز عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه فولادشهر آغاز عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه فولادشهر
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، "مجید ادیبی" مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفتگویی ضمن اعلام آغاز عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه فولادشهر جهت آمادگی این ورزشگاه برای مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا که میزبانی دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده دارد، اظهار داشت: خوشبختانه با دستور اکید "سعید آذری" مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، عملیات بازسازی ورزشگاه فولادشهر و ورزشگاه ملت (زمین تمرین) را برای برطرف کردن نقصان‌های موجود آغاز کرده و مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیش خواهیم رفت.

وی افزود: بازسازی قسمت "میکس زون" و قسمت "مدیا سنتر" ورزشگاه فولادشهر در مراحل پایانی است و این دو قسمت مهم رسانه‌ای ورزشگاه را با زیرسازی مجدد و همچنین با تعویض سقف‌های بیرونی و داخلی این قسمت و با نصب سیستم روشنایی جدید، به شرایط ایده‌آل رسانده‌ایم.

ادیبی ادامه داد: همچنین سرویس بهداشتی ساختمان ستاد ورزشگاه فولادشهر را به طور کامل تخریب کرده و در حال ساخت مجدد آن با شرایط بهتر هستیم، ضمن اینکه درحال ساخت سرویس‌های بهداشتی جدید در محوطه پیرامون ساختمان مرکزی و در کنار پله‌های اضطراری ورزشگاه هستیم. سرویس بهداشتی رختکن تیم میزبان هم به طور کامل تخریب و بازسازی شد.

مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن در پایان تصریح کرد: دکل‌های مورد نیاز نور ورزشگاه ملت هم برش خورده و آماده است و در چند روز آینده در این ورزشگاه تمرینی نصب می‌شود.

گفتنی است، حصارکشی سکوهای تماشاگران ورزشگاه فولادشهر نیز در حال بررسی و طراحی است و به زودی عملیات اجرایی این قسمت نیز آغاز خواهد شد.


/* تصویر آرشیوی است */
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها