X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1394, 11:01
کد خبر: 14353
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 10

نامه ای برای سیف الهی نزدیم

تابش:لازم باشد درسپاهان بـــرجــــام امضا می کنیم

تابش:لازم باشد درسپاهان بـــرجــــام امضا می کنیم تابش:لازم باشد درسپاهان بـــرجــــام امضا می کنیم
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: بررسی داوری 4،5 بازی آخر سپاهان نشان می دهد که چطور 7 یا 8 امتیاز از تیم ما کم شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از کاپ ، مسعود تابش در گفت و گویی، درباره آخرین وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: خوشبختانه بازیکن بوسنیایی که به جمع تیم مان اضافه شده تا اینجا عملکرد خوبی داشته و کادر فنی از حضورش در تمرینات راضی هستند. پادوانی و پریرا هم که مشکل شان برطرف شد. یک بازیکن جوان هم از استقلال اهواز گرفته ایم به نام هزامی که عضو تیم فوتبال جوانان کشورمان بوده است.
وی درباره اینکه آیا سیف الهی هم مدنظر باشگاه سپاهان قرار دارد یا نه، بیان داشت: امروز مدیرعامل باشگاه مرخصی است ولی درباره مسائل این چنینی تصمیم گیری خواهد شد. تا این لحظه نامه یا درخواستی به باشگاه استقلال خوزستان نداده ایم، صحبت خاصی هم در این باره مطرح نشده است.
قائم مقام باشگاه سپاهان همچنین با اشاره به داوری های صورت گرفته در هفته های پایانی نیم فصل برای سپاهان خاطرنشان کرد: من 23 سال عضو باشگاه سپاهان بودم، 12 سال کاپیتان این تیم بودم و در این مدت فقط دو بار از داور اخطار گرفتم و آن هم اخطار فنی بود. حرفی که می زنم بدون غرض است.
تابش تاکید کرد: متاسفانه بچه ها 5 بازی آخر سپاهان اشتباهات داوری که باز هم تکرار می کنم قطعا بدون غرض بوده سبب شد تا ما 7،8 امتیاز از دست بدهیم. آنالیز داوری های سپاهان این را ثابت خواهد کرد.
وی همچنین درباره مشکلات مالی و رفع تحریم ها از کشورمان گفت: زمان می برد تا آثار این موضوع به بخش اقتصادی کشور برسد. لغو تحریم ها اتفاق خوبی است اما آنچنان که در این مدت باشگاه ها با بحران مالی به شکل مدیریتی برخورد کرده اند تا مدتی دیگر هم باید این کار را انجام دهند.
تابش در پاسخ به این سوال که آیا با اعتصاب بازیکنان استقلال خبری از اعتصاب در تیم سپاهان هم بوده یا نه، توضیح داد: سپاهان 17،18 تیم فوتبال و چندین تیم دیگر در رشته های مختلف دارد که شکر خدا تا این لحظه به رغم همه مشکلات مالی توانسته این موضوع را مدیریت کند. اگر هم لازم باشد با امضا کردن یک برجام همه مشکلات را برطرف خواهیم کرد.
پیشکسوت باشگاه سپاهان همچنین درباره تیم فوتبال امید گفت: من قطعا به این تیم امید دارم. ما مقابل قطر بدشانسی آوردیم که موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. دروازه بان قطر روز خوبش را پشت سر گذاشت و یک پنالتی را هم از دست دادیم. البته علی کریمی ما هم یک گل خوب زد اما حیف که منجر به تساوی یا برد نشد. با این حال انشاالله فردا با پیروزی مقابل چین به دور بعد صعود می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها