X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1394, 15:46
کد خبر: 14381
خبرنگار: niloofar
نظرات: 29

چون دوست ، دشمن است شکایت به کجا برم؟

خلیلیان: سکوت من به مصونیت سپاهان کمک می کرد

خلیلیان: سکوت من به مصونیت سپاهان کمک می کرد خلیلیان: سکوت من به مصونیت سپاهان کمک می کرد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد دکتر مهرزاد خلیلیان، ریاست هیات شنا ، شیرجه و واترپلو اصفهان و همچنین مدیر عامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با توجه به حضور خود در بین کاندیدا های انتخابات پیش رو صبح امروز طی جلسه ای چند منظوره رو در روی اصحاب رسانه استان قرار گرفت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
خلیلیان در ابتدا با اشاره به شکسته شدن مفاد قطعنامه و پایان سلطه ظالمانه تحریم ها بر علیه کشور عزیزمان، دکتر ظریف را امیرکبیر زمان خواند و این پیروزی دیپلماتیک را به حضار تبریک گفت.
خلیلیان در ابتدا ضمن خوشامد گویی به اهالی رسانه ابراز داشت: نمی توانم شوق دیدار مجدد شما اهالی قلم را در چهره خود پنهان کنم ،از حضور قلم به دستان ، خبرنگاران ، پیشکسوتان رسانه و البته ارتش بزرگ سایبری که همپای من و همکارانم برای موفقیت های گذشته در کنارمان تلاش کردند بسیار خرسند و مسرورم. خلیلیان صحبت های خود را با قطعه شعری از سعدی شروع کرد و گفت متاسفانه شب گذشته مطلع شدم که در مرحله نخست تایید صلاحیت بزرگواران مورد سخت نگری واقع شده ام. البته از این موضوع اصلا دلگیر نیستم و قطعا آن ها هم در این مقطع به وظیفه خود عمل کردند و باید دید این موضوع طی روزهای آتی به چه صورت مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت. اما اتفاق افتاده مصداق تک بیت حضرت سعدی است که می فرماید: «از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست، دشمن است شکایت به کجا برم؟»

رئیس هیات شنای استان در ادامه با اشاره به حواشی اخیر تیم واترپلوی سپاهان گفت: «با وجود آشنایی به ماهیت رسانه و لزوم ابراز انتقادات از سوی شما، از پرداخت زیاد به این موضوع گله مند هستم. چرا که در گام نخست باید حامی باشگاه های اصفهانی باشیم» وی فضای نجات غریق اصفهان یک فضای منظم دانست و با بیان این موضوع که اگر به قهرمانی و مدال فکر میکنیم باید از سنین زیر 10 سال شروع کنیم هیات های ورزشی استان اصفهان را الگویی برای سایر استان ها بویژه تهران دانست.

خلیلیان در ادامه صحبت های خود به اتفاقات پیرامون باشگاه سپاهان و علل جدایی خود از این تیم پرداخت و گفت: هر کسی یک روز می آید و روزی می رود. همانطور که یک روز به بچه‌های فولاد، بله گفتم و به سمت مدیریت باشگاه سپاهان انتخاب شدم، یک روز هم نه گفتم و با یک خواهش بسیار ساده از این شغل استعفا دادم. خلیلیان تصریح کرد: من در هر سمتی که انتخاب شوم، سعی بر آن دارم تا به آن باشگاه و جایگاهی که دارم شخصیت بخشم، در اواخر دوره سپاهان، این مسئله را در این باشگاه نمی دیدیم و قصد جدایی گرفتم. همانطور که میدانید اختلاف نظر به وجود آمده مساله یک شب و یک جلسه نبود و در واقع تفاوت نگرش من و سایر همکاران در هیات مدیره و مجموعه فولاد مبارکه به باشگاه سپاهان موضوعی طولانی تر بود. آن ها به من می گفتند با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشورمان ، سپاهان هم یکی از مشکلات اقتصادی است و اصلا تافته جدا بافته نیست... اما من مخالف این دیدگاه بودم ، سپاهان یکی از ارکان خانواده های اصفهانی است. مایه دلخوشی و سر افرازی مردم یک شهر است . هیچ کس شب قهرمانی این تیم را یادش نمی رود. شب قهرمانی سپاهان بهترین شب عمرم بود. اتفاقا سپاهان به خاطر نزدیکی به دل ها و زندگی مردم این شهر تافته جدا بافته هم هست!
خلیلیان اعلام کرد با پوزش از همه عزیزانی که همان روزها با بنده تماس می‌گرفتند و علل قطع همکاری و جدایی را سوال میکردند گفت متاسفانه شرایط به طوری بود که هر حرکتی از سوی من مشکلات بیشتری را حواشی تیم مورد علاقه ام ایجاد میکرد. حتی همان شب فردوسی‌پور سه بار با من تماس گرفت اما من ترجیح دادم به خاطر عشق به شهرم لب به سخن باز نکنم و جواب ندادم. آن روز تشخیص من این بود که سکوت من به مصونیت سپاهان کمک می کند.
وی در مورد لژیونر شدن احسان حاج صفی گفت :سال گذشته نیز تمام کارهای انتقال حاج صفی به باشگاه فولام را عملی کردیم. همه شرایط آماده این اقدامات بود اما در دقیقه نود یک دلال کارها را خراب کرد و اکنون شنیده ام احسان در دسته دو آلمان بازی می کند. خلیلیان از جایگاه فعلی سپاهان و مشکلات تیمی که برای قهرمانی آسیا بسته بود ابراز ناراحتی کرد و عنوان کرد: اگر صادقانه برخورد کنیم در سپاهان نباید با حرف و شعار مسائل را پشت سر گذاشت و بهتر است به جای حرف زدن کار کرد و بر عمل استوار بود
خلیلیان در ادامه با اشاره به خاطره ای گفت: سال گذشته مدیر عامل الهلال در یک حرکت سیاسی ایران را نا امن خوانده بود و گفت من وقتی به ایران بیایم مورد اذیت و آزار قرار خواهم گرفت. از صدا و سیما با من تماس گرفتند و واکنش مرا پرسیدند ولی من در پاسخ گفتم: "ما به آن ها فقط خوش آمد می گویم ، و این یعنی دیپلماسی...! " . و البته پس از آن هم آن ها رو 3 بر 2 در زمین مسابقه بردیم که به نظر من این کوبنده ترین جواب به صحبت های بی مورد او بودبه نظر من اگر بر پایه صداقت عمل کنیم همه مشکلاتمان حل خواهد شد. بزرگترین ضربه ای که در چند سال گذشته خورده بودیم از همین عدم صداقت و دروغگویی بوده است.
خلیلیان: سکوت من به مصونیت سپاهان کمک می کرد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها