X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1394, 14:54
کد خبر: 14382
خبرنگار: niloofar
نظرات: 16

بازیکنان مدنظرمان جذب نشدند

نیکفر: دوست ندارم نویدکیا به استقلال برود

نیکفر: دوست ندارم نویدکیا به استقلال برود نیکفر: دوست ندارم نویدکیا به استقلال برود
رییس هیات مدیره سپاهان گفت: رسول نویدکیا مهره موثر سپاهان است و دوست نداریم در این شرایط تیم مان با رفتن او تضعیف شود.

به گزارش طوفان زرد منوچهر نیکفر در گفت وگو با کاپ، درباره عملکرد باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ما باید در نیم فصل بازیکنان آماده و درجه یک را جذب می کردیم. دو بازیکن برزیلی ما برگشتند یک مهره بوسنیایی هم به جمع ما اضافه شد اما دیگر بازیکنان مدنظر ما با تیم های خود قرارداد داشتند و نمی توانستند به تیم ما بیایند.

وی در ادامه افزود: سهمیه خارجی ما پر شده است. اما در نظر داریم طی فرصت باقی مانده با دو، سه باشگاه داخلی به بازیکنان مدنظرمان که در آن تیم ها حضور دارند مذاکره کنیم تا در صورت امکان یک مهاجم درجه یک به تیم ما اضافه شود در غیر این صورت اگر قرار باشد بازیکن متوسط به سپاهان بیاید که در حال حاضر هم مهره های اینچنینی داریم.

وی درباره پیوستن رسول نویدکیا به استقلال اذعان داشت: رسول نویدکیا مهره موثر تیم ماست و تیم های بزرگی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم تیم خود را تضعیف کنیم و اجازه دهیم رسول از تیم مان برود. پیشنهادی برای معاوضه نداریم.

رییس هیات مدیره سپاهان درباره علاقه رسول نویدکیا جهت پیوستن به استقلال خاطرنشان کرد: درباره علاقه شخصی بازیکنان نمی توانم صحبت کنم اما اصلا دوست نداریم رسول نویدکیا از جمع ما جدا شود با این حال آخرین حرف را در این رابطه کادر فنی خواهد گرفت.

وی درباره میزان رضایتش از عملکرد ایگور استیماچ بیان داشت: ما به سرمربی تیم مان اعتماد داریم و باید به او و تیمش فرصت دهیم تا خودشان را پیدا کنند و سپاهان را به جایگاه واقعی اش برگردانیم. من به این تیم امیدوارم.

نیکفر در پایان درباره اشتباهات داوری که علیه سپاهان اتخاذ شده گفت: عقیده دارم اگر یک تیم بازی خودش را به نحو احسنت انجام دهد مشکلات داوری هم نمی تواند جلوی موفقیتش را بگیرد. ما باید اینقدر خوب باشیم که یک خطای انسانی هم نتواند جلوی کار ما را بگیرد. این مشکلات برای هر تیمی به وجود بیاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها