X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1394, 12:49
کد خبر: 14399
خبرنگار: niloofar
نظرات: 24

نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را از دست بدهم

منوچهری: از حضور در سپاهان حس فوق‌العاده‌ای دارم

منوچهری: از حضور در سپاهان حس فوق‌العاده‌ای دارم منوچهری: از حضور در سپاهان حس فوق‌العاده‌ای دارم
مهاجم جدید سپاهان گفت: حضور در این تیم یک اتفاق بزرگ برای من است و نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم.

به گزارش طوفان زرد امین منوچهری ر مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیوستن به سپاهان گفت: پیشنهاد این تیم 3 روز پیش به باشگاه راه‌آهن رسید و وقتی شنیدم سپاهان مرا می‌خواهد از صمیم قلب خوشحال شدم. از بازی در سپاهان حس فوق‌العاده‌ای دارم و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. خوشحالم بار دیگر در یک تیم طراز اول بازی خواهم کرد و نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را از دست بدهم.

وی در مورد حضور استیماچ در سپاهان تأکید کرد: خوشحالم که با یک مربی سرشناس خارجی کار می‌کنم و معمولاً برای مربیان خارجی تمرین کردن خیلی مهم است. سپاهان آنقدر بازیکن بزرگ دارد که دیگر نیازی به تعریف من نیست و امیدوارم همه ما بتوانیم کارهای بزرگی در این تیم انجام دهیم. سپاهان امسال در دو جام می‌جنگد و امیدوارم روزهای خوبی با این تیم داشته باشم.

منوچهری در مورد اینکه آیا بازی کردن در ترکیب ثابت سپاهان سخت نیست گفت: در این سال‌ها فقط در دو‌ سه بازی نیمکت‌نشین بودم و به این موضوع عادت ندارم. برای من بازی نکردن سخت است و مطمئن باشید تلاش می‌کنم تا بازیکن فیکس سپاهان باشم. برای من موثر بودن در سپاهان مهمتر از دقایق بازی است.

مهاجم پیشین راه‌آهن اظهار داشت: امشب به ترکیه می‌روم تا به اردوی سپاهان ملحق شوم. من اینجا آمدم تا روزهای خوبی داشته باشم و کار سختی دارم. دوست دارم کمتر حرف بزنم و بیشتر ذهنم درگیر فوتبال و تمرینات باشد. از دوستان و رسانه‌ها هم که همیشه به من لطف داشتند تشکر می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها