X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1394, 12:01
کد خبر: 14414
خبرنگار: niloofar
نظرات: 9

سرمایه‌گذاری‌های باشگاه بدون جواب مانده

بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی دشوار است

بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی دشوار است بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی دشوار است
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول را ضعیف دانست و گفت: واقعیت این است که سپاهان در نیم‌فصل اول نتوانست نتایج خوبی کسب کند و سرمایه‌گذاری‌هایی که باشگاه انجام داد بدون جواب مانده است.
به گزارش طوفان زرد امرالله سلطانی در گفتگو با ایمنا در مورد عملکرد تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: واقعیت این است که سپاهان در نیم‌فصل اول نتوانست نتایج خوبی کسب کند و سرمایه‌گذاری‌هایی که باشگاه انجام داد بدون جواب مانده است اما مشکلاتی هم برای سپاهان به وجود آمد از جمله جدا شدن تعدادی از بازیکنان از این تیم و مصدومیت‌هایی که رخ داد و در هر صورت خود مدیران باشگاه هم از این اتفاقات ناراضی هستند اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم با این شرایطی که هست تیم به موفقیت دست پیدا کند.
سلطانی در مورد پیوستن چند بازیکن جدید به سپاهان گفت: پنج بازیکنی که در نیم‌فصل به تیم اضافه شدند دارای سابقه خوبی هستند که پادوانی و شیمبا از جمله بازیکنان سرشناس هستند و دیگر بازیکن خارجی که در پست هافبک به صورت آزاد بازی می‌کند هم از جمله بازیکنان قابل و شناخته شده است و دو بازیکن دیگر ایرانی هم که به خدمت این تیم درآمده‌اند با ذهنیت استیماچ پذیرفته شده‌اند.
وی ادامه داد: سپاهان معمولاً در نیم‌فصل دوم لیگ برتر توانسته بهتر ظاهر شود و انشاالله امسال هم بتواند در نیم‌فصل دوم نتایج نیم‌فصل اول را جبران کند.
سلطانی در مورد عملکرد استیماچ در سپاهان گفت: این مربی بد ظاهر نشده و می‌بینیم که بازیکنان بزرگ تیم را خیلی خوب مدیریت می‌کند و نگاهش به بازیکنان آکادمی سپاهان و همچنین تعامل این مربی با بازیکنان، مدیرعامل باشگاه و رسانه‌ها بسیار خوب بوده است و رفتار یک مربی حرفه‌ای را دارد و از لحاظ فنی هم نشان داده است که نوع بازی سپاهان را تغییر داده اما از لحاظ نتیجه‌گیری، تیم سپاهان خیلی موفق نبود که امیدواریم در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن این چند بازیکن جدید بتوانند در نتیجه‌گیری هم موفق شوند. مربیان کروات معمولاً در تیم سپاهان توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند.
پیشکسوت سپاهان در مورد پیوستن امین منوچهری به این تیم اظهار داشت: درست است که منوچهری در تیم قبلی خود عملکرد ضعیفی داشته است اما با توجه به برنامه‌ریزی که استیماچ انجام داده و نیاز این تیم به مهاجمی که بتواند روی توپ‌های بلند خوب عمل کند و از ضربات سر استفاده کند و با توجه به محدودیت‌هایی که در فوتبال ایران هست به چنین انتخابی می‌رسیم. مثلاً سپاهان از تمام سهمیه خارجی خود استفاده کرده بود و نمی‌توانست برای این پست بازیکن خارجی جذب کند.
وی اضافه کرد: دلیل نمی‌شود اگر بازیکنی در یک تیم عملکرد موفقی نداشته در سپاهان هم نتواند خوب بازی کند و شاید شرایط او در آن تیم مساعد نبوده و با جابجایی بتواند خودش را پیدا کند.
سلطانی در پایان گفت: بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی کار دشواری است ولی تیم‌های بزرگ شخصیت قهرمانیشان را در این مواقع نشان می‌دهند. من مطمئن هستم شخصیت قهرمانی سپاهان در نیم‌فصل دوم بروز خواهد کرد و تیم‌های دیگر که خوب کار می‌کنند مانند استقلال خوزستان امکان دارد که دچار مشکلاتی بشوند اما من امیدوارم که تیم سپاهان در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها