X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1394, 15:30
کد خبر: 14420
خبرنگار: khani
نظرات: 5

مذاکرات برای جذب ستاره‌ها بیشتر در حد حرف باقی ماند

خوروش: هنوز بازیکن نیامده برایش حاشیه‌سازی می‌کنند

خوروش: هنوز بازیکن نیامده برایش حاشیه‌سازی می‌کنند خوروش: هنوز بازیکن نیامده برایش حاشیه‌سازی می‌کنند
سرپرست سپاهان گفت: شاید دوستان قوانین را نمی‌دانند که بازیکنی که می‌خواهد قرادادش را فسخ کند حتما باید در هیات فوتبال حاضر باشد
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود باقریان از جذب امین منوچهری مطلع نبوده است و در لحظات آخر از حضور منوچهری در سپاهان آگاهی پیدا کرده است گفت: فقط این موضوع را عنوان کنم که مدیرعامل باشگاه همان اندازه باید یک بازیکن را تائید کند که سرمربی او را تائید می‌کند. معنی این صحبت‌ها را نمی‌فهمم و مطمئن باشید که مدیرعامل هم منوچهری را تائید کرده که او به سپاهان آمده است.

وی در خصوص اینکه گفته می شود منوچهری کیفیت لازم را ندارد ادامه داد: متاسفانه هنوز بازیکن به تیم نیامده و هنوز کارش را با سپاهان آغاز نکرده، حاشیه سازی دوستان آغاز شده است. ما در خط حمله خود نیاز به یک بازیکن سر زن داشتیم که او را پیدا کردیم. در واقع سپاهان بر حسب نیازهایش در نیم فصل یارگیری کرد.

خوروش در خصوص آمادگی بازیکنان برزیلی این تیم گفت: خیلی از آنها راضی هستیم بخصوص اینکه شیمبا در بازی تدارکاتی با ذوب آهن موفق شد دو گل به ثمر برساند.

سرپرست سپاهان درباره اینکه استقلالی‌ها تا لحظات آخر منتظر رسول نویدکیا بودند گفت: این بازیکن در ترکیه بود و اصلا امکانش نبود که بخواهد به استقلال بپیوندند. در واقع اگر رسول می‌خواست به استقلال برود باید ابتدا قرارداد خود را با سپاهان فسخ و سپس با استقلال رسمی می‌کرد که این موضوع لازمه‌اش حضور فیزیکی وی در دو هیات فوتبال اصفهان و تهران بود. شاید دوستان قوانین را نمی‌دانند که بازیکنی که می‌خواهد قرادادش را فسخ کند حتما باید در هیات فوتبال حاضر باشد.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها حق دارند برای بازیکنی که می‌خواهند اقدامات لازم را انجام دهند و به باشگاه بازیکن فوق ، اعلام نیاز کنند. اما امسال تقریبا هیچ تیمی، بازیکنش را آزاد نکرد و تقریبا هیچ باشگاهی هم نتوانست ستاره باشگاه دیگر را به خدمت بگیرد و اکثر این مذاکرات در حد حرف باقی ماند همان طور که استقلال آن همه بازیکن را می خواست و نتوانست هیچ کدام از آنها را بگیرد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها