X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1394, 16:11
کد خبر: 14443
خبرنگار: سپاهانی1
نظرات: 18

از بازیکنان جدید راضی هستم

استیماچ: دو ترکیب متفاوت را به زمین فرستادیم

استیماچ: دو ترکیب متفاوت را به زمین فرستادیم استیماچ: دو ترکیب متفاوت را به زمین فرستادیم
به گزارش طوفان زرد ایگور استیماچ پس از بازی تیمش مقابل سان کیت آذربایجان اظهار داشت: ما برای این اردو از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. پس از چند جلسه تمرین امروز نخستین بازی را انجام دادیم. یک بازی تدارکاتی دیگر هم در ترکیه خواهیم داشت که روز یکشنبه مقابل نماینده رومانی است.
وی ادامه داد: مقابل سان کیت بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. به جز حسین پاپی و میلاد سرلک که 90 دقیقه بازی کردند در دو نیمه دو ترکیب متفاوت را به زمین فرستادیم و 9 جابجایی داشتیم. هدف مان این بود که در این بازی همه پتانسیل تیم را محک بزنیم.
سرمربی سپاهان درباره عملکرد بازیکنان جدید گفت: ایبریچیچ، منوچهری و هزامی خوب کار کردند و من از آنها راضی ام. امیدوارم نفرات جدید بتوانند برای سپاهان در آینده مهره های موثری باشند.
وی درباره امکانات اردویی در ترکیه اظهار داشت: ما در منطقه سیده آنتالیا اردو زده ایم که شرایط خوبی دارد. اینجا 9 زمین تمرین دارد که کیفیت خوبی دارند. همه این ها کمک می کند بتوانیم با شرایط خوبی دوره آماده سازی را طی کنیم.
استیماچ درباره وضعیت محرم نویدکیا و شهاب گردان گفت: شهاب گردان دچار آسیب دیدگی کوچکی شد که به او دو روز استراحت دادیم. محرم هم وزنه می زد اما از فردا در کنار تیم خواهد بود. امیدوارم با حضور نفرات جدید و تحقق برنامه ها پس از اردوی ترکیه شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها