X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 بهمن 1394, 15:59
کد خبر: 14479
خبرنگار: khani
نظرات: 11

شانس به ما پشت کرده است

استیماچ: سیمای جدیدسپاهان را نشان می‌دهیم

استیماچ: سیمای جدیدسپاهان را نشان می‌دهیم استیماچ: سیمای جدیدسپاهان را نشان می‌دهیم
استیماج می گوید شانس به ما پشت کرده است وامیدوارم با تلاش بیش تر در ادامه لیگ به مسیر ما بازگردد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ایگور استیماج درباره وضعیت اردوی ترکیه تیمشان گفت: من از رفتار بازیکنان، نظم و امکانات اردوی ترکیه بسیار راضی هستم. من باید از مدیرعامل و هیئت مدیره قدردانی کنم، در ابتدا شرایط مهیا نبود اما با تلاش مدیران اردوی ترکیه محقق شد.
سرمربی سپاهان در ادامه نیز گفت: در کمپ فوق العاده اردو را می گذرانیم. ما بازی تدارکاتی با تیم آذربایجانی انجام دادیم که خیلی خوب بود و توانستیم پیروز بشویم، بازی دوم ما با تیم رومانیایی است، این تیم قوی و قابل احترام است و می تواند بیش تر از تیم آذربایجانی به ما فشار وارد کند و یک مکمل بسیار خوب باشد تا با این اردو خداحافظی کنیم.
استیماج همچنین اضافه کرد: فرایند تمرینات پرشتاب است و برای ما مهم است که بازیکنان آسیب نبینند و اتفاق ناگواری نیفتد. ما در نقل و انتقالات سخت کار کردیم و می خواستیم بازیکنان جدید بیاوریم اما بعضی بازیکنان در دسترس نبودند یا ستاره های تیمشان بودند و اجازه نمی دادند به تیم ما بیایند اما من خوشحالم که ایبریکیچ، هزامی و منوچهری را به تیم اضافه کرده ایم. در برنامه هایی که باری آینده تیممان داریم این بازیکنان به بهتر شدن تیم کمک می کنند.
وی درباره وضعیت شیمبا وپادوانی نیز گفت: مشکل بزرگی بود که این دوبازیکن مدت طولانی بازی نکرده اند سخت است در شرایط لیگ نبودند، اما شیمبا و پادوانی سخت کوش هستند و شخصیت فوق العاده دارند. ما می خواهیم خیلی چیزها نیم فصل دوم تغییر بدهیم و سیمای جدید تیم رابه هواداران نشان بدهیم. در 6 بازی به تصمیمات ضعیف داوری اعتراض کنم، در این بازی ها شانس های گلزنی زیادی از دست می دادیم، شانس به ما پشت کرده است وامیدوارم با تلاش بیش تر در ادامه لیگ به مسیر ما بازگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها