X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 بهمن 1394, 14:52
کد خبر: 14494
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

نکته مهم، استفاده از بازیکنان جذب شده خواهد بود

کربکندی: سپاهان در نقل و انتقالات بهتر از ذوب‌آهن عمل کرد

کربکندی: سپاهان در نقل و انتقالات بهتر از ذوب‌آهن عمل کرد کربکندی: سپاهان در نقل و انتقالات بهتر از ذوب‌آهن عمل کرد
به گزارش طوفان زرد، رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به عملکرد تیم‌های اصفهانی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به‌نظر می‌رسد که سپاهان در فصل نقل و انتقالات یارگیری بهتری کرده چون در این زمینه نیازهای بیشتری داشت و تلاش می‌کند که شرایط خود را بهبود بخشد.
وی با اشاره به بازگشت بازیکنان برزیلی سپاهان در ترکیب اصلی این تیم خاطرنشان کرد: با بازگشت پریرا و پادوانی به ترکیب تیم سپاهان که در نیم‌فصل نخست، برای این تیم به میدان نرفتند، شرایط این تیم بسیار بهتر می‌شود. این تیم همچنین امین منوچهری را با توجه به جدایی مهدی شریفی به جمع بازیکنان خود اضافه کرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه امین منوچهری یک بازیکن پرنوسان به‌شمار می‌رود، ادامه داد: در فصول گذشته، گاهی مواقع خوب بازی می‌کرده و گاهاً عملکرد بدی داشته است، اما اینکه تا چه حد می‌تواند مشکلات تیم سپاهان را برطرف کند، هنوز مشخص نیست.
وی بیان کرد: باید در ادامه دید که بازیکنان جذب شده در نهایت چقدر به کارشان می‌آید اما به نظر من در مجموع سپاهان در نقل و انتقالات، یارگیری بهتری کرده اما نکته مهم، استفاده از این بازیکنان خواهد بود.
کربکندی به عملکرد ذوب‌آهن در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: ذوب‌آهن بازیکنان جوانی جذب کرده و در کنار آنها، بیک‌زاده را با توجه به آسیب‌دیدگی دفاع چپ خود جذب کرده اما سؤال این است بازیکنی که استقلال و صبا به راحتی از دست داده‌اند، چقدر می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند.
وی بیان کرد: او از استقلال و صبا جدا شده و بدون شک اگر این بازیکن، یک فوتبالیست اثرگذار بود، آنها به راحتی او را از دست نمی‌دادند.
سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به اینکه آیا یحیی گل‌محمدی می‌تواند این بازیکنان را در ذوب‌آهن احیا کند، تصریح کرد: این موضوع را زمان باید مشخص کند و از حالا نمی‌توان در این زمینه پیش‌بینی انجام داد اما تجربه ثابت کرده که گل‌محمدی تجربه خوبی در این زمینه دارد و باید از این بازیکنان به بهترین شکل استفاده کند.
وی درباره تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌آهن، شانس بسیاری برای قهرمانی دارند و اگرچه نمی‌توان از استقلال خوزستان در این زمینه چشم‌پوشی کرد اما با توجه به بهبود شرایط تیم‌های دیگر، این تیم کار بسیار سختی برای قهرمانی در این زمینه پیش‌رو دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها