X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1394, 15:13
کد خبر: 14526
خبرنگار: hamed
نظرات: 2

عدم پشتیبانی از صفحات همنام

حضور رسمی طوفان زرد تنها در شبکه های اینستاگرام و آپارات

حضور رسمی طوفان زرد تنها در شبکه های اینستاگرام و آپارات حضور رسمی طوفان زرد تنها در شبکه های اینستاگرام و آپارات
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی تلفن همراه و حضور فعال هواداران طلایی در این رسانه ها، شاهد پیشرفت روز افزون صفحات و گروه های متعدد سپاهانd با نام های مختلف هستیم.
طوفان زرد، به عنوان جامع ترین پایگاه خبری هواداری سپاهان که پیش از این نیز حضور رسمی خود را در برخی شبکه های مجازی اعلام کرده بود علاوه بر پوشش اخبار و مطالب در سایت اصلی، در صفحه اینستاگرام و کانال آپارات رسمی خود نیز، به پوشش محتوای منتسب به باشگاه سپاهان می پردازد.
لازم به ذکر است سایر صفحات ، کانال ها و گروه های سپاهانی که هم نام با «طوفان زرد» در حال فعالیت هستند هیچگونه ارتباطی با مجموعه خبری طوفان زرد نداشته و مدیریت آن ها بر عهده مسئولان محترم همان صفحات است. همچنین طوفان زرد به عنوان پایگاه خبری مستقل هواداری با مجوز رسمی فعالیت از ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی، تنها مسئولیت محتوای منتشر شده در صفحه اینستاگرام خود به آدرس instagram.com/toofanezard و کانال آپارات به آدرس aparat.com/toofanezard.ir را بر عهده خواهد داشت.

همچنین این پایگاه خبری برای همه هواداران طلایی نصف جهان که در صفحات مجازی برای حمایت از قهرمان بزرگ ایران در تلاشند آرزوی موفقیت و کامیابی دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها