X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1394, 10:55
کد خبر: 14566
نظرات: 0

لیگ برتر نوجوانان

سپاهان اصفهان حریف صبا

سپاهان اصفهان حریف صبا سپاهان اصفهان حریف صبا
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: تیم نوجوانان سپاهان اصفهان حریف صبا در ادامه دیدارهای دور گروهی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش طوفان زرد ،احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت اظهار داشت: مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به هفته‌های پایانی خود رسیده و تیم صبای قم در این رده سنی برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند.
وی افزود: بر‌اساس برنامه کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، تیم نوجوانان سپاهان اصفهان حریف صبا در ادامه دیدارهای دور گروهی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و دو تیم باید در قم با هم روبرو شوند.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: این مسابقه از ساعت ۱۴ امروز در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم صبای قم که در این فصل هنوز موفق به کسب برد نشده به دنبال رسیدن به این هدف است.
غلامی بیان کرد: ذوب آهن اصفهان، پورالبرز کرج، پتوی لاله اصفهان، مقاومت تهران و سپاهان اصفهان، ۵ حریف صبا در مرحله گروهی را تشکیل می‌دهند که تیم‌های سپاهان، مقاومت و ذوب آهن برای صعود و ۳ تیم دیگر برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: صبای قم در ۸ بازی در لیگ برتر نوجوانان به میدان رفته که بیشترین آمار تساوی را از خود بر جای گذاشته چنان که این تیم در ۵ بازی مساوی کرده و ۳ بازی را نیز واگذار کرده است.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم تصریح کرد: شکست‌های صبا در این مسابقات در دو بازی رفت و برگشت برابر مقاومت تهران و در مسابقه رفت در اصفهان برابر سپاهان رقم خورده است و سایر بازی‌های این تیم با تقسیم امتیازات همراه بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها