X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1394, 21:39
کد خبر: 14579
خبرنگار: niloofar
نظرات: 2

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم در خانه برابر سپاهان اصفهان شکست خورد

صبای قم در خانه برابر سپاهان اصفهان شکست خورد یم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در خانه برابر سپاهان اصفهان شکست خورد.
صبای قم در خانه برابر سپاهان اصفهان شکست خورد
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، هفته نهم از دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور امروز با برگزاری چند مسابقه به انجام رسید که در یکی از بازی‌ها صبای قم برابر حریف خود بازنده شد.

تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان امروز در ورزشگاه تختی قم برابر هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک سپاهان به پایان رسید تا سپاهان صعود خود را به دور بعد نهایی کند.

در این بازی سپاهان در نیمه نخست 2 بار دروازه صبای قم را گشود اما در نیمه دوم صبا به بازی برگشت و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

تلاش صبا برای به تساوی کشاندن بازی بی ثمر بود و صبا با پذیرش یک شکست دیگر، در آستانه پایان دور گروهی در جمع تیم‌های پایین جدول قرار گرفت.

در این بازی کادر فنی هر دو تیم بارها به قضاوت داور مسابقه اعتراض کردند و گل تیم صبای قم در نیمه نخست نیز از سوی داور بازی مردود اعلام شد.

صبا در هفته پایانی این مسابقات در اصفهان به دیدار ذوب آهن می‌رود و برای بقا در لیگ برتر نوجوانان باید در این بازی امتیاز بگیرد و این در حالی است که صبا در حال حاضر در رده ماقبل آخر جدول شش تیمی این گروه قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها