X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 بهمن 1394, 10:26
کد خبر: 14637
خبرنگار: khani
نظرات: 4

وعده مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در نشست خبری:

ورزشگاه نقش‌جهان اردیبهشت ماه 95 آماده بهره‌برداری می‌شود

ورزشگاه نقش‌جهان اردیبهشت ماه 95 آماده بهره‌برداری می‌شود ورزشگاه نقش‌جهان اردیبهشت ماه 95 آماده بهره‌برداری می‌شود
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش طوفان زرد وبه نقل از خبرگزاری ایمنا، نشست خبری بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با اصحاب رسانه اصفهان عصر روز گذشته برگزار شد.
با توجه به مشارکت این شرکت در تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان، طبیعی بود که این موضوع یکی از سوالات خبرنگاران حاضر در این جلسه از سبحانی باشد.
وی در این نشست با اشاره به مشارکت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه، اظهار داشت: این شرکت در تکمیل پروژه مصلی، ورزشگاه نقش‌جهان، پایگاه امداد و نجات بین شهری، حمایت از ورزش در قالب باشگاه فولادمبارکه سپاهان، احداث موزه دفاع مقدس و همچنین طرح مترو و ... مشارکت دارد.
سبحانی افزود: بسیاری از بخش‌های ورزشگاه نقش‌جهان با توجه به استانداردهای AFC بازسازی شده و تغییرات عمده‌ای نیز در چمن ورزشگاه داده شده است. ساختمان‌هایی که در قسمت زیرین جایگاه تماشاگران ساخته شده بود باید تخریب می‌شد و برخی سازه‌های فلزی نیز به دلیل اینکه درست مهار نشده بودند، ناایمن شده بود که باید اصلاح می‌شد.
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با بیان اینکه ما در این پروژه آنچه در تعهدمان بوده است را هزینه کرده‌ایم گفت: برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان به 30 میلیارد تومان بودجه نیاز است که این بودجه اختصاص پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه نقش‌جهان تا اردیبهشت ماه سال آینده آماده بهره‌‌برداری است اضافه کرد: پیمانکار پروژه متعهد شده است که ساختمان ورزشگاه را تا پایان امسال تحویل دهد و چمن نیز اوایل سال آینده کشت می‌شود و امیدواریم ورزشگاه نقش‌جهان برای لیگ سال آینده آماده شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها