X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1391, 07:34
کد خبر: 1478
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

خوروش: مهم ترین بازی سال ۹۱ را باید ببریم

خوروش: مهم ترین بازی سال ۹۱ را باید ببریم خوروش: مهم ترین بازی سال ۹۱ را باید ببریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار با تراکتورسازی مهمترین بازی در سال 91 برای سپاهان محسوب می شود. ما برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیافتیم باید تراکتور را در تبریز شکست دهیم.
رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: احترام زیادی برای تیم تراکتورسازی قائلم اما باید سه امتیاز این بازی را به دست آوریم تا همچنان جزو مدعیان قهرمانی باشیم.
خوروش در ادامه اظهار داشت: تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی های آسیایی نتایج خوبی گرفته و شرایط این تیم هفته به هفته بهتر شده است. امتیاز گرفتن از تراکتور در تبریز سخت است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره محرومیتش از این بازی گفت: به نظرم کمک داور با اشتباهی که انجام داد باعث شد که داور بازی مرا محروم از بازی بعدی کند.
وی در خصوص حضور نمایندگان سپاهان و استقلال در سازمان لیگ گفت: تیم ما تمرکزش روی بازی با تراکتورسازی است و هنوز نماینده ای برای اعتراض به بازی جام حذفی با استقلال به سازمان لیگ نفرستادیم.
وی درباره شروع تمرینات در سال جدید گفت: تمرینات تیم از روز 28 اسفند ماه به پایان می رسد و از بازیکنان از روز سوم فروردین ماه تمریناتشان را شروع می کنند. کرانچار سرمربی تیم هم در این چند روز تعطیلی به کشورش می رود.
خوروش درباره قرارداد بازیکنان گفت: مسئولان تیم تا الان قراردادهای بازیکنان را به موقع پرداخت کردند تیم ما مشکل مالی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها