X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1394, 18:13
کد خبر: 14780
نظرات: 7

چرا به تخلفات رسیدگی نمی شود؟

رحمان احمدی: غیبت پادو و پریرا خیلی به ما لطمه زد

رحمان احمدی: غیبت پادو و پریرا خیلی به ما لطمه زد رحمان احمدی: غیبت پادو و پریرا خیلی به ما لطمه زد
یکی از خوب‌های سپاهان در بازی با پرسپولیس رحمان احمدی بود. دروازه‌بان تیم اصفهانی بخصوص در نیمه دوم و دقایقی که فشار حملات شاگردان برانکو بیشتر شد در چند مرحله به تنهایی دروازه تیمش را بسته نگاه داشت.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایران ورزشی، صحبتهای او را بخوانید.
مثل اکثر بازی‌های گذشته دو تیم، این بار هم تقابل پرسپولیس و سپاهان تماشایی شد.
من بعد از آخرین بازی نیم‌فصل اول گفتم که بازی ما با پرسپولیس یکی از زیباترین بازی‌های لیگ خواهد شد. همانطور که مشاهده کردید همه از تماشای این مسابقه لذت بردند.
بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول به نام شما و ۴۵ دقیقه دوم برای پرسپولیس.
ما به تهران آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم و برای رسیدن به آن همه تلاشمان را هم کردیم. خیلی زود گل زدیم و در چند دقیقه می‌توانستیم به همان شکل گل دوم را هم بزنیم. اما در نیمه دوم طبیعی بودکه پرسپولیس فشار حملاتش را بیشتر کند. ما روی اشتباه خودمان گل مساوی را دریافت کردیم اما دوباره به بازی برگشتیم و ۲- یک پیش افتادیم تا اینکه گل دوم را پرسپولیسی‌ها زدند که به نظرم خطا بود.
کارشناسان گفته‌اند که آفساید نبود و...
شما اگر صحنه گل را از دوربین پشت دروازه نگاه کنید خیلی راحت متوجه می‌شوید که امید عالیشاه مقابل دید مرا گرفته و به قول معروف ماسک کرده بود. به هر حال در دقایقی از بازی ما و دقایقی هم پرسپولیس بهتر بود و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند اما از این تساوی سپاهان بیشتر ضرر کرد.
پرسپولیس هم متضرر شد چون در صورت پیروزی به رده سوم جدول می‌رسید و خیلی شرایطش فرق می‌کرد.
ببینید اختلاف ما با صدر جدول ۱۰ امتیاز است و ۱۲ بازی باقی مانده که به نظرم باید برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنیم. البته برای قهرمانی ناامید نیستیم اما اگر سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم شرایط خیلی بهتر می‌شد.
تو یکی از بهترین‌های سپاهان بودی و به نظر خیلی هم انگیزه داشتی؟
شما لطف دارید. همانطور که گفتم ما می‌خواستیم بهترین کیفیت را ارائه دهیم. من هم مثل بقیه همه تلاشم را کردم.
ظاهرا بازگشت پریرا و پادوانی تاثیر مثبت زیادی داشته است.
بله، نبود آنها در نیم‌فصل خیلی به ما لطمه زد. بعد از آن ترانسفر شدن احسان حاجی‌صفی، محرومیت‌ها، مصدومیت و... با اینکه جوان‌های خوبی جایگزین شدند اما اضافه شدن آنها و همینطور بازیکن خارجی جدید در کنار تفکرات سرمربی تیم می‌تواند نتایج خوبی را در بازی‌های آینده برای سپاهان رقم بزند.
بعد از گل دوم پرسپولیس و برخوردی که با طارمی داشتی اینطور به نظر آمد که برای اتلاف وقت خودت را به مصدومیت زده‌ای و...
وقتی توپ دوم را مشت کردم دستم باز بود و طارمی طوری با من برخورد کرد که خدا را صد هزار بار شکر می‌کنم که آرنج دستم نشکست چون فشار زیادی را متحمل شدم. من اصلا یادم نیست تا امروز در مسابقه‌ای وقت‌کشی کرده باشم.
عده‌ای از تماشاگرنماها هم علیه خلعتبری شعار دادند.
نقطه منفی بازی همین مساله بود که از پرسپولیسی‌ها بعید است. من فکر می‌کنم مقصر مسوول کانون هواداران بود که قبل از بازی آنطور صحبت کرد. برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس چنین مسوولی آن هم برای این پست حساس عجیب است. من احتمال می‌دهم که حداقل یک بازی این تیم را محروم کنند. چرا باید ۹۰ دقیقه بدترین فحش‌ها را به خلعتبری بدهند چون در بازی رفت بعد از گل شادی کرده بود؟ محمدرضا وقتی در پرسپولیس بود مقابل سپاهان هم بعد از گل شادی عجیبی داشت. این مساله به خاطر تعصبش است. کاش این اتفاق نمی‌افتاد. آن وقت مدام می‌گویند چرا تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید. مسلما به خاطر همین موضوع، خانواده‌ها نه خودشان می‌آیند و نه به بچه‌هایشان اجازه می‌دهند. متاسفانه در هر استادیومی که می‌رویم این توهین‌ها هست.
چرا؟

نمی‌دانم. فقط به خلعتبری هم ناسزا نمی‌گویند و این توهین‌ها به همه تیم می‌شود. در بازی حذفی با کارا در شیراز، با استقلال اهواز، در اهواز و متاسفانه رسیدگی هم نمی‌شود.
در بازی‌های این هفته تو و سیدمهدی رحمتی عملکرد خوبی داشتید. اتفاقا کی‌روش از نزدیک هم تماشاگر بازی شما بود.
ببینید هر مربی تفکرات خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت. ایشان برای جام جهانی قصد جوانگرایی دارند که تا آن موقع به مرز پختگی برسند.
شما هم قبل از جام جهانی و بازی با کره جنوبی در تهران در اوج پختگی بودید که در نهایت به برزیل نرفتید.
اتفاقی که برای من افتاد را نمی‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم.
چهار بازی سخت و حساس پیش‌رو دارید که...
ما باید امتیاز کامل بگیریم و اگر مثل روز بازی با پرسپولیس باشیم پیروزی در آن بازی‌ها کار خیلی سختی نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها