X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1391, 12:33
کد خبر: 1481
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

اعلام آراء جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال / جریمه نقدی رسول خوروش و امید ابراهیمی

اعلام آراء جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال / جریمه نقدی رسول خوروش و امید ابراهیمی اعلام آراء جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال / جریمه نقدی رسول خوروش و امید ابراهیمی
به طوفان زرد و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم گاز خوزستان و دبیری تبریز از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در اهواز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم گاز خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. همچنین رشید قلی پور بازیکن تیم دبیری تبریز به دلیل اعتراض به داور، از زمین مسابقه اخراج شد. کاویانی سرپرست تیم دبیری تبریز هم در حین بازی، بازیکنان را از زمین مسابقه خارج کرد و مسابقه با ۶ دقیقه تاخیر مواجه شد. کمیته انضباطی پس از بررسی به دلیل تخلف تماشاگران تیم میزبان، باشگاه گاز خوزستان را به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.رشید قلی پور به دلیل تخلفش به مدت ۸ جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کاویانی سرپرست تیم دبیر تبریز به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای پیروز قربانی
کمیته انضباطی پیروز قربانی را به دلیل عدم رعایت ماده ۲۳ آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
جریمه نقدی برای سرپرست و بازیکن سپاهان
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و صبای قم از سری رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و نهم در اصفهان برگزار شد که از سوی رسول خوروش مدیر تیم سپاهان و امید ابراهیمی بازیکن تیم سپاهان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی رسول خوروش مدیر تیم سپاهان و امید ابراهیمی بازیکن تیم سپاهان را جداگانه به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
جریمه برای مربیان تیم صبای قم
دیدار دو تیم استقلال و صبای قم از سری رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و هشتم در قم برگزار شد که از سوی رضا محتشم و سهراب بختیاری زاده تخلفاتی صورت گرفت.
بر همین اساس رضا محتشم طبق بند یکم ماده ۲۲ آئین نامه به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و شرکت در مسابقات محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. سهراب بختیاری زاده نیز به مدت ۳ جلسه از همراهی تیم مربوطه و شرکت در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای باشگاه پرسپولیس
دیدار دو تیم راه آهن شهرری و پرسپولیس از سری رقابت های لیگ برتر در حالی ۲۰/۱۲/۹۱ برگزار شد که از سوی طرفداران تیم پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها