X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 بهمن 1394, 17:33
کد خبر: 14853
نظرات: 3

سپاهان صد در صد سهمیه می گیرد

احمدی: استیماچ نیاز به فرصت دارد

احمدی: استیماچ نیاز به فرصت دارد احمدی: استیماچ نیاز به فرصت دارد
دروازه بان طلایی پوشان اصفهان بر این باور است که تیمش مقابل پرسپولیس مستحق پیروزی بود و سپاهان در ادامه لیگ حتما سهمیه آسیایی می گیرد.

به گزارش طوفان زرد به نقل از خبرگزاری پانا، رحمان احمدی در گفت و گویی در خصوص بازی تیمش در هفته ی هجدهم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم ما برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمده بود و خیلی خوب هم بازی کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و حتی می توانستیم به گل دوم هم در نیمه ی اول برسیم و در نیمه ی اول تیم برتر میدان بودیم و در نیمه ی دوم هم روی یک غافل گیری و اشتباه خودمان گل خوردیم و باز دوباره به گل رسیدم. بعد از گل سعی در حفظ کردن نتیجه داشتیم که متاسفانه با این اتفاق نیافتاد و ما گل خوردیم بعد از گل هم یک اخراجی دادیم که این کاررا برای تیم ما سخت کرد اما با این حال ما بازهم حمله می کردیم و برای سه امتیاز آمده بودیم. در کل بازی خیلی خوب و با کیفیتی را شاهد بودیم و مستحق پیروزی بودیم که این اتفاق رخ نداد.
دروازه بان طلایی پوشان اصفهان در خصوص شرایط تیمیش برای ادامه ی نیم فصل گفت: خداراشکر شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را انجام می دهیم تا برای بازی روز یکشنبه با فولاد آماده باشیم.سپاهان شرایط خوبی دارد و اگر این شرایط خوب را حفظ کند می تواند به جایگاه اصلی اش برگردد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند با روندی که دارد سهمیه ی آسیایی بگیرد یا خیر؟ افزود: صد در صد چون تیم ما روز به روز شرایطش بهتر می شود و یک روند رو به جلویی را دنبال می کنیم و مطمئن باشید که سپاهان سهمیه آسیایی کسب می کند.امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.
سنگربان سپاهان در خصوص کادر فنی جدید تمیش بر این باور است که: کادر فنی جدیدی که آمده است به زمان نیاز دارد تا تفکراتش را به تیم الحاق کند و در بازی مقابل پرسپولیس شاهد بودید که اکثر کارشناسان از بازی تیم ما تمجید کردند و براین باور هستند که سپاهان روند رو به جلویی را دنبال می کند و بازی به بازی بهتر می شود و تاثیر کادر فنی به وضوح مشخص است. وی در پایان افزود: انشاالله با این روند خوبی که داریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و از این وضعیت خارج شویم،چون این جایگاه در خور هواداران سپاهان نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها