X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 بهمن 1394, 08:47
کد خبر: 14890
خبرنگار: تکواندو کار
نظرات: 6

واکنش تند سپاهان به مدیرکانون هواداران پرسپولیس

اینجا اصفهان است نه عراق

اینجا اصفهان است نه عراق اینجا اصفهان است نه عراق
کانون هواداران سپاهان نسبت به اظهارات مدیر کانون هواداران پرسپولیس واکنش نشان داد.به نقل از کاپْ، جنگ رسانه ای بین کانون هواداران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان وارد فاز جدیدی شده است. مسئول کانون هواداران پرسپولیس در این یکی دو روز به نفوذ چند هوادار سپاهان در بین تماشاگران پرسپولیس خبر داده بود و ادعا کرد آنها باعث شعار دادن علیه خلعتبری شده اند.

از طرفی او گفته بود در اصفهان امنیت جانی ندارد و ممکن است طرفداران سپاهان فردا برای تلافی به فولادشهر بیایند. حالا محمد قریشی، رئیس کانون هواداران سپاهان جوابیه ای را از طرف کانون هواداران این باشگاه در اختیار کاپ قرار داد که در ادامه می خوانید:
به نام و با عرض سلام خدمت تمامی رقیبان تیم سپاهان در لیگ برتر از جمله پرسپولیس و هواداران بزرگش. اما بعد. باشگاه سپاهان یک باشگاه بزرگ و حرفه ای است که همواره در همه بخش ها از جمله هوادارای سعی کرده اصول فرهنگی و اخلاقی را رعایت کند. باید به اطلاع همگان برسانیم پرونده بازی های گذشته از جمله بازی قبل برای ما بسته شده است و نگاه ما به دیدارهای آتی از جمله رقابت فردا با فولاد است. ما نه تنها بر خلاف عقیده برخی دوستان قصد آمدن به ورزشگاه فولادشهر را نداریم؛ بلکه می خواهیم هوادارانمان را راهی خوزستان کنیم و به میهمانی مردم خونگرم اهواز برویم و از طلایی پوشان نصف جهان حمایت کنیم.
علی رغم میل باطنی که قصد نداشتیم راجع به گذشته صحبت کنیم اما گفت و گوی یک از دوستان پرسپولیسی ما را بر آن داشت تا توضیحاتی را به مردم فوتبالدوست و فهیم ایران برسانیم. در این مصاحبه ادعا شده بود که باشگاه سپاهان با فرستادن چند نفوذی در بین هواداران پرسپولیس موجبات فحاشی علیه خلعتبری را فراهم کرده ایم. حال ما در جواب می خواهیم بگوییم چطور می شود که شما طبق گفته خودتان نتوانسته اید با سیستم صوتی و با حضور تمام همکارانتان که برای هواداران آشنا هستند جلوی فخاشی ۹۰ دقیقه ای علیه خلعتبری را بگیرید اما این چند نفر نفوذی سپاهانی که اصلا وجود خارجی ندارند و سیستم صوتی هم نداشته اند توانسته اند ۷۵ هزار نفر را علیه خلعتبری بشورانند که اگر این طور باشد باید به هنرمندی این چند نفر تحسین گفت.
اما درباره اینکه دوست عزیزمان در کانون هواداران پرسپولیس گفته اند در اصفهان امنیت جانی ندارند باید بگویم برادر گرامی، اینجا اصفهان، پایتخت فرهنگی جهان اسلام است نه کردستان عراق! اگر می خواهی با این حرفها، اسمت را بر سر زبان ها بیندازی و بزرگ شوی باید بگویم راه را اشتباه رفته ای. هواداران سپاهان حرفه ای تر از آن هستند که فریب این طور جوسازی ها و تحریک های شما را بخورند. طرفداران فهیم پرسپولیس هم خیلی خوب اطرافیان باشگاه خود را می شناسند.
در نهایت بازهم برای تمام رقیبان سپاهان از جمله پرسپولیس در لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنم و انشا... فردا سپاهان با برتری مقابل تیم قابل احترام فولاد به جایگاه واقعی خود نزدیک خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها